[Film] TB305 - Nog 24 dagen!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Hier de TB305, een box met in feite 3 losse bakken die doorgelont zijn of die je door kunt lonten, dat weet ik niet. Hoe dan ook, deze blijkt aangepast te zijn, goud hoort normaal gesproken als 2e cake te gaan, was nu als slot.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vreemd dat elk stukje vuurwerk dat niet in Nederland gekocht kan worden ( legaal ) van iemand anders komt..:)

Vinde het goud als afsluiter prima eigenlijk, een kleur waar ik zelf ook mee zou afsluiten.

Vreemd dat elk stukje vuurwerk dat niet in Nederland gekocht kan worden ( legaal ) van iemand anders komt..:)

Begrijp dat het ongeloofwaardig over kan komen haha, maar dat zeg ik, die buurt is helemaal leip, zo zie je ook bij ons project met buurtassortimenten 2 mannen met een 5 minutenblok lopen. :wink:

Dit jaar zal de man die deze blokken had er niet zijn helaas, die viert het niet thuis, maar goed, zo op de achtergrond een straat verder of 2 zoals bij de Night Fire en de Double Brocade King is ook niet verkeerd natuurlijk. :p Dat 5 minuten grafding mogen ze wel ergens anders neerzetten, daar houden we nu geen pauze meer voor. :D

Was inderdaad een grappig blokje, tempo is dik in orde alleen de effecten waren iets aan de kleine kant.

@ Mike, de mensen die dat 5 minuten blok hadden zijn een paar weken geleden verhuisd, daar zullen we dus geen last meer van hebben:wink:.

Laatst bewerkt:
@ mattenfreak,

Oke haha wel leuk hoor met zulke buren! Ik heb helaas in mijn straat niet echt fanatieke stokers. Beetje van die overpricede zooi hebben ze altijd met slechte uitwerking. Ik vind het overigens wel een leuk blokje hoor! Bedankt voor het delen:)

Back
Bovenaan