[Film] Show met gouden thema - Nog 15 dagen!!!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Welke cakes het allemaal zijn, weet ik eerlijk gezegd niet meer haha, maar alle cakes hadden goud in de uitwerking zitten en die hebben we dan ook tegelijk geschoten, lekker een kort showtje met voornamelijk goud, top!!

Heel gaaf. En inderdaad. Dit is geen showtje, maar een show! Menig consumentendemonstratie word met minder afgesloten hoor Mike! Complimemnten weer!

Eerste 20 seconden was LOL. Ik hoor dus die knallen en ik zit te zoeken. Ik denk bij mijzelf, waar blijft al dat goud dan. Maar dat zijn dus burstknallen van verderop in de straat hahaha. :D

Mooie goud showtje,heb het weleens in gedachten gehad om zoiets te schieten en jullie doen het gewoon:)

Cakes die ik er in heb gestopt heb ik deels op foto:

1 x Sunrise
2 x Wodka Bleu
3 x Express
3 x Golden Willow
3 x Golden Crown
4 x Brainiac
1 x Brocade Waterfall
1 x Brocade Finale

En dan mis ik er nog heel wat.

Ja, want er zit meen ik nog 2x Raccoon bij, een Grof Geschut, 2x Brainiac en had ook een Brocade Crown geloof ik. Bij elkaar heel wat cakes haha. :p

Wat een WAANZIN.
en wat WAANZINNIG gaaf en mooi!
Gewoon weg niet meer normaal.
En natuurlijk niet normaal gaaf.

Bravo.. Al mis ik een finale.
Had die van marijn die in eenkeer leeg ramt niet op het eind gekunt:p.
Gekkuh huis!

Super gaaf! Als je dit een showtje noemt dan ben ik wel benieuwd naar de filmpjes van de echte shows!:D

Super gaaf! Als je dit een showtje noemt dan ben ik wel benieuwd naar de filmpjes van de echte shows!:D

Daarmee doel ik op shows zoals kermis vuurwerkshows, daarmee vergeleken is dit een showtje, maar zal hem gewoon show noemen haha, want er staat zat ja.

Back
Bovenaan