Mattenfreak Administrator Forumleiding 7 dec 2013 #2 Hoewel minder dan het jaar ervoor, is het nog steeds een goede knalcake, die crackling mine is prima trouwens!
Hoewel minder dan het jaar ervoor, is het nog steeds een goede knalcake, die crackling mine is prima trouwens!
rinaldo VWC lid 7 dec 2013 #3 Blijft een leuke cake....!!! ook al is hij minder geworden als voorheen...!!!
omepje VWC Moderator Forumleiding 7 dec 2013 #4 Hij is inderdaad wat minder, maar voor mij blijft het een heerlijke bak. Mine blijft wel mooi vol, knallen zijn gewoon hard.
Hij is inderdaad wat minder, maar voor mij blijft het een heerlijke bak. Mine blijft wel mooi vol, knallen zijn gewoon hard.
Grizmo Raizor VWC lid 7 dec 2013 #5 Heb gelukkig nog 3 oude staan. Ieder jaar eentje van afsteken. Jammer dat die niet meer gemaakt worden, nu vind ik deze toch echt matig presteren.
Heb gelukkig nog 3 oude staan. Ieder jaar eentje van afsteken. Jammer dat die niet meer gemaakt worden, nu vind ik deze toch echt matig presteren.