[Film] Killing Arrow - nog 57 dagen!

Vooral grote boeketten. Qua kleur of brandduur vind ik het niet bijzonder.

Blij dat ik deze filmpjes zie, hierdoor besef ik dat ik er goed aan heb gedaan om deze te laten liggen en op zoek te gaan naar iets anders.

Tnx Morris!

grappig dat meningen verschillen. Ik zat er na dit filmpje juist aan te denken om ze wel te halen. Ben nooit een echte pijlenfan geweest, maar begin het nu wel leuk te vinden. En ik denk dat deze pijlen wel tot het betere segment van Nederland horen.
Een andere optie zijn de zinkpijlen, maar die zijn iets prijziger.
greetzzz

@jupilerfreak.. besef je wel dat dit.toevallig de 3.goudpijlen uit het ass. zijn.. maar kleur zit er ook genoeg in.

Ik heb deze pijlen vorig jaar gehad en ik moet zeggen dat de pijlen op het filmpje niet mooi overkomen met wat ik met eigen ogen vorig jaar had gezien, want dit zijn echt wel de mooiste legale sierpijlen van Nederland

grappig dat meningen verschillen. Ik zat er na dit filmpje juist aan te denken om ze wel te halen. Ben nooit een echte pijlenfan geweest, maar begin het nu wel leuk te vinden. En ik denk dat deze pijlen wel tot het betere segment van Nederland horen.
Een andere optie zijn de zinkpijlen, maar die zijn iets prijziger.
greetzzz

Euhm er zijn nog wel meer toppijlen hoor :)

Vind ook dat ze op het filmpje niet helemaal tot hun recht komen. De reacties zeggen dan echter wel weer genoeg. Heb ze dit jaar voor het derde keer in mijn collectie, misschien wel twee stuks :)

Vooral grote boeketten. Qua kleur of brandduur vind ik het niet bijzonder.

Blij dat ik deze filmpjes zie, hierdoor besef ik dat ik er goed aan heb gedaan om deze te laten liggen en op zoek te gaan naar iets anders.

Tnx Morris!

Ik zou juist zeggen: Neem ze wel en laat jezelf overtuigen. Boeketten blijven wel degelijk lang branden en goed hangen, vooral natuurlijk het goud.

Met afstand de beste legale pijlen. Enorme boeketten die toch nog redelijk lang blijven hangen. Voor de kleur moet je dit pakket alleen niet nemen.

Back
Bovenaan