Mattenfreak Administrator Forumleiding 22 dec 2013 #2 Wow, zoveel geweld als ik net zie van jouw 4 Seasons film, zo slaapverwekkend is deze bak zeg, komt op mij niet over als goede cake, wat vond jij?
Wow, zoveel geweld als ik net zie van jouw 4 Seasons film, zo slaapverwekkend is deze bak zeg, komt op mij niet over als goede cake, wat vond jij?
R@lph VWC lid 23 dec 2013 #3 Ik vond hem ook zwaar tegen vallen inderdaad. Gewoon traag en inderdaad helemaal niet zoals een waaier zou moeten zijn.
Ik vond hem ook zwaar tegen vallen inderdaad. Gewoon traag en inderdaad helemaal niet zoals een waaier zou moeten zijn.
dennis-pyro VWC lid 23 dec 2013 #5 Ik denk dat de wind inderdaad veel heeft bijgedragen aan de teleurstelling. Wellicht presteert deze een stuk beter met goed weer?
Ik denk dat de wind inderdaad veel heeft bijgedragen aan de teleurstelling. Wellicht presteert deze een stuk beter met goed weer?
R Rocketfreak VWC lid 25 dec 2013 #6 Het tempo zal er niet beter van worden denk ik... De goudeffecten zullen wel beter tot hun recht komen!
Het tempo zal er niet beter van worden denk ik... De goudeffecten zullen wel beter tot hun recht komen!