[Film] Heavy Legend 36sh - nog 120 dagen!

Opnieuw een filmpje van de 36s variant.
Op andere films komt de rood-blauw combinatie van de 49s duidelijker tot zijn recht en ook de 25s goud-paars combinatie is goed te zien. Bij deze vind ik het vager.

Kan iemand meer helderheid verschaffen in hoeverre het groen-geel echt goed zichtbaar is, want van film af vind ik dit product moeilijk te beoordelen.

Ik weet wel dat het op de demo meer groen met rood was dan groen met geel Jupiler! Hij viel me vies tegen dit jaar.

Hier kun je de Heavy Legend zien met 3 of 4 stuks te gelijk, je ziet ook gelijk snel het verschil tussen de kleuren van de 49 schots en de 36 schots (komt erna). Voor het goede zou je deze twee juist andersom moeten aansteken omdat de 49 schots een sneller tempo heeft en grotere effecten en daarmee meer opvalt. Desondanks zeker een slechte cake!! Zeker niet voor die lage prijzen.

Op 3 minuten en 10 seconden.
http://www.youtube.com/watch?v=WKER2N3QYsI&hd=1&t=3m10s

Dankje. De 16, 25 en 49s had ik zelf ook. De 36s dit jaar besteld met een actie. Vandaar dus ook mijn vraag. Duidelijk is te zien dat de 49s het beste is ja. Naarmate het filmpje vordert worden het geen en groen wat beter zichtbaar. Het groen heeft wat weg van groen met blink zo lijkt het.

City Lights na de 36s is dan duidelijk weer anders qua kleuren.

Show snel bekeken. Ziet er goed uit!!

Opnieuw een filmpje van de 36s variant.
Op andere films komt de rood-blauw combinatie van de 49s duidelijker tot zijn recht en ook de 25s goud-paars combinatie is goed te zien. Bij deze vind ik het vager.

Kan iemand meer helderheid verschaffen in hoeverre het groen-geel echt goed zichtbaar is, want van film af vind ik dit product moeilijk te beoordelen.

zeg danny weet jij toevallig de rood-blauw combinatie heeft ?
leuk mij een hele mooie :)

Sta je er erg dicht onder Ruben? Of knallen de boeketten gewoon erg laag?

Tubes zijn niet gek groot, dat zijn veel potten van Rubro niet. Vandaar dat het voorkomt dat boeketten niet al te hoog gaan. Anders gezegd, je kan ervaren dat de boeketten relatief laag tot ontploffen komen. Zeker vergeleken met andere merken, zoals Lesli.

Uit ervaring kan ik je mededelen dat veel Rubro producten die ik heb gehad, lager tot de burst kwamen dan de Lesli producten. Verschil zit hem in de lengte van de tubes.

Back
Bovenaan