[Film] Hawaii nr.2 - Nog 6 dagen!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
We hadden er al eentje online staan, maar ook 2 keer afgestoken, dus 2 films! :) Prima cake, echt goede boeketten en een goede prijs.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooie cake met zeer goed gevulde boeketten! Vind de effecten ook erg mooi. Ik zelf zat te denken toen ik dit filmpje bekeek: Waarom combineren ze deze effecten niet? Golden willow met groene en paarse blinkers erbij? En dan daar 16 shots van.

Bedankt voor het delen!

Mooie cake weer. Effecten zijn erg mooi en breed. Bedankt voor de film.

6-days.JPG

Een van mijn favoriete Dynasty cakes, dit jaar wederom twee maal in mijn collectie en tot zo lang hij in het assortiment blijft zal ik hem altijd aanschaffen.
En weer ON TOPIC : Yeahhhhh nog 6 dagen :cool::cool:

Vorig jaar vond ik dit ook een superbak.. toen ik m dit jaar in nijverdal zag viel ie tegen doordat boeketten niet rond waren.. erg jammer.. hopen dat een productiefoutje was.

Heej, fijne cake zeg!:) Ik heb hem nog staan van afgelopen jaar, heerlijke kleuren zo op film! Daar moet ik dus eventjes met extra aandacht naar kijken 31 december in de avond. Pff mannen, het is ook echt bijna zo ver hea!!!!!!:D

Back
Bovenaan