[Film] Fusion - Nog 36 dagen!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
We gaan het weekend in met een film van de Fusion, een cake met mixed effecten, de blinking falling leaves geven absoluut geen wow-effect, maar dan gaat ie ineens los. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze komt door de mist totaal niet uit de verf. Zonde. Is volgens mij ook pas het eerste filmpje dat in de mist gepost is dat niet goed uit de verf komt. Dat klinkt dan wel weer positief.

Ik ben er van overtuigd dat er nog zat moois gepost zal gaan worden :)

zit er wel over te denken om deze dit jaar te nemen alleen komt hij op het filmpje inderdaad niet zo goed uit zijn verf, maar dat komt door de mist. en met nog maar 36 dagen nu al 35 dagen te gaan begin ik iedere keer als ik mist zie al de kriebels te krijgen, want als er een ding is wat ik niet wil tijdens O&N is het mist wel.

zit er wel over te denken om deze dit jaar te nemen alleen komt hij op het filmpje inderdaad niet zo goed uit zijn verf, maar dat komt door de mist. en met nog maar 36 dagen nu al 35 dagen te gaan begin ik iedere keer als ik mist zie al de kriebels te krijgen, want als er een ding is wat ik niet wil tijdens O&N is het mist wel.

Tja, inderdaad...
De afgelopen jaren kwam dit toevallig enkele malen kort achter elkaar voor. Ik krijg eigenlijk nog veel vervelendere gevoelens bij regen en veel wind, dát is naar mijn idee pas funest voor de oudjaarsavond. Ach, we gaan het rustig afwachten.
Over de cake; mooie bak hoor, alleen gaat deze wel als een bezetene zeg! Wat snel! Ik laat hem staan omdat meer mensen hier last van hadden. Wellicht volgend jaar :).

Back
Bovenaan