Ruben VWC lid 15 sep 2010 #1 + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. We stonden er heel dicht op (onder), en het begon net te regenen. Maar toch prestenteer ik hier de film van de finale. PS, mn eerste filmpje! Haha.
+ YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. We stonden er heel dicht op (onder), en het begon net te regenen. Maar toch prestenteer ik hier de film van de finale. PS, mn eerste filmpje! Haha.
stefantvs VWC lid 15 sep 2010 #2 Heey Ruben, thanks voor het filmpje ! Goed gelukt man ! Jammer van de regen op de lens..... volgende keer beter
Heey Ruben, thanks voor het filmpje ! Goed gelukt man ! Jammer van de regen op de lens..... volgende keer beter
L Lev-he VWC lid 15 sep 2010 #3 Weer een heerlijke finale zoals we die van Wolff gewend zijn! Zal daar flink gedreund hebben ofniet. Voor je eerste filmpje is dit erg goed hoor. Top!
Weer een heerlijke finale zoals we die van Wolff gewend zijn! Zal daar flink gedreund hebben ofniet. Voor je eerste filmpje is dit erg goed hoor. Top!
R@lph VWC lid 15 sep 2010 #5 + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. Zo ik ben ook eindelijk klaar.
+ YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. Zo ik ben ook eindelijk klaar.