[Film] Bugano/Zink - vulkaan nr.1 nr. 2 nr.3 - nog 12 dagen!

Alle drie leuke fonteintjes, het effect van de tweede vind ik erg mooi.
Welke van bugano/zink zijn dit precies?

Mooie vulkanen.
Waarom ik ze vulkanen noem, de ,,lava'' loopt uit de vulkaan.
Prachtig effect om te zien.

Dit waren de Zink fonteinen die vorig jaar bij Loots verkrijgbaar waren.
Nu hebben ze de Weco versie, weet niet of die hetzelfde zijn.

Laatst bewerkt:
Uiteraard niet. De Nederlandse markt moet door middel van protectionistische maatregelen beschermd worden tegen buitenlandse goederen.

Alleen goedkope slaven, ik bedoel gemotiveerde arbeidskrachten, zijn voorlopig toegestaan.

Laten we dan voor de volledigheid wel vermelden dat wanneer je deze fonteinen in Duitsland koopt, je strafbaar bent op grond van het kopen/aankopen van vuurwerk niet geschikt voor de Nederlandse particulier.
Ik wil geen party-pooper zijn, maar denk dat veel consumenten zich dit niet realiseren.

De andere kant van het verhaal is dat de reden waarom het niet geschikt is voor particulier gebruik, de belachelijk voor woorden is.
"ER ZIT GEEN NEDERLANDSE STICKER EN GEBRUIKSAANWIJZING OP"

Hoe dan ook het zijn mooie fonteinen en welk product dan ook van Bugano, het is nooit en te nimmer een miskoop.

en daarom zijn de meeste mensen die op deze site zitten toch altijd nog redelijk goed geinformeerd over wat ze wel en niet mogen kopen...!:wink:

Laten we dan voor de volledigheid wel vermelden dat wanneer je deze fonteinen in Duitsland koopt, je strafbaar bent op grond van het kopen/aankopen van vuurwerk niet geschikt voor de Nederlandse particulier.
Ik wil geen party-pooper zijn, maar denk dat veel consumenten zich dit niet realiseren.

De andere kant van het verhaal is dat de reden waarom het niet geschikt is voor particulier gebruik, de belachelijk voor woorden is.
"ER ZIT GEEN NEDERLANDSE STICKER EN GEBRUIKSAANWIJZING OP"

Hoe dan ook het zijn mooie fonteinen en welk product dan ook van Bugano, het is nooit en te nimmer een miskoop.

Te hoge kruitinhoud.

Het zou allemaal wel kloppen dat ze in Nederland niet verkocht mogen worden.
Maar iemand had een topic geopend, waar deze vulkanen kon kopen.
En toen werd er toch een Nederlandse site in de betreffende topic geplaatst.
Of heb ik het verkeerd?

Back
Bovenaan