[Film] B509 Mascleta + Mjolnir - Nog 64 dagen!!!

Wauw, echt super vet! Geen andere woorden voor. Wat ik me wel af vraag: Krijg je hier geen gezeik mee zo 10 uur in de ochtend? Tsja meesten zouden zeggen gewoon doen, maar ik ben me altijd veelste bewust van mijn buurt. Ik wil gewoon geen gezeik hebben. Ik denk dat ik teveel na denk ofzo.

Wauw, echt super vet! Geen andere woorden voor. Wat ik me wel af vraag: Krijg je hier geen gezeik mee zo 10 uur in de ochtend? Tsja meesten zouden zeggen gewoon doen, maar ik ben me altijd veelste bewust van mijn buurt. Ik wil gewoon geen gezeik hebben. Ik denk dat ik teveel na denk ofzo.

Je denkt na en neemt een besluit met het oog op de omgeving. Dat kan je nou sociaal en meelevend noemen.

Ja ik denk dat de meesten hier wel na denken, maar soms ben ik wel eens bang dat ik teveel na denk. Voor een paar knallen denk ik soms al dat de buurt het wel eens irritant kon vinden :P Toch kwam een overbuurman afgelopen jaarwisseling: "Ben je vandaag weer de koning van de buurt?" Wel grappig hehe.

Vorig jaar de b509 mascleta om 02:00 als afsluiting afgestoken, de hele buurt kwam kijken.
Van de overburen nog een biertje gekregen als dank je wel. Ze vonden mijn show prachtig en de mascleta vonden ze super kicken.

Wil je echt aanzien in je buurt hebben, moet je deze dus sowieso kopen haha.
@ mike thanks voor dit heerlijke filmpje :D

Heel goed idee, en het werkte ook goed. Mocht ik ooit een mascleta kopen dan ga ik dit zeker ook doen.

Back
Bovenaan