[Film] 32x Hindoe 1000s - Nog 10 uur!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
En ja, om het jaar écht knallend af te sluiten, moeten we dat doen met deze film. Gekkenwerk eigenlijk, maar wat een heerlijk geweld gaf dat! :D:p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kende dit filmpje al, maar hij blijft geweldig!

PS: thanks knop werkt niet, dan verdwijnt hij. Dit is denk ik alleen bij mij want anderen kunnen wel bedanken.

Wat een geweld, prachtig!

En ja hoor, weer recht voor de deur van de buurman.. Dat witte vlaggetje hielp dus niet? ;)

Ik zie geen 32 hindoestanen in de straat. Heb ik mijn bril soms niet op?

Wel zie ik een lekker knalfeessie. Toch mijn bril maar eens erbij pakken en het gehoorapparaat aanzetten en gewoon lekker genieten/

Ik wens hje veel stookplezier toe Mike.

Groetjes

Whahahaha, was dat een workshop "hoe leg ik een rood tapijtje"? Geweldig! Was het nog moeilijk kiezen welk lontje aan te steken? :D Geweldig dudes!

Gehaald bij vuurwerkdiscount in Wierden?
Want volgensmij hadden jullie daar ook een grote partij rollen opgekocht:p
Jullie stonden er al toen de winkel nog dicht was, half 8/kwart voor 8?

ik dacht dat ik Mike wel gezien had, kan me vergist hebben....

Hoe bedoel je iets zuidelijker?

Over de grens heen, deze rolletjes zijn jammer genoeg niet legaal in Nederland. Ik denk dat ze van Salon Roger komen? Misschien kan Mike ons meer vertellen. :wink:

ik dacht dat ik Mike wel gezien had, kan me vergist hebben....

Hoe bedoel je iets zuidelijker?

Ja, daar waren wij inderdaad, maar dit project was van 2009-2010, dus niet van afgelopen jaarwisseling hehe.
Maar die rollen waren van Salon Roger ja, waren prima rollen met een hoog tempo.

En wederom; niet enkel mijn aandeel, de eer gaat naar iedereen die er die dag was. :wink:

hoppa:D doet me denken aan een oud filmpje met 5k rolletjes van bex. was ook al zo'n oorlog.

meesterlijk:bye:

Overslag door alle vonken/knallers die elkaar aanstaken. Het is 1 grote hoop knallers aan schietlont dus het verbaaste mij niks dat het gewoon 1 waanzinnige escalatie is geworden vorig jaar met zo'n hoop rode knallers. Het gewel was daar, ongelovelijk! Gewoon 1 grote muur aan exploderende knallers! Toen ik deze beelden zag heb ik het maar 5 keer achter elkaar afgespeeld, dan pas kan je realiseren wat voor een geweld dit geweest moest zijn!

Mooi hoor:)

Maar wat ik me afvraag van de mensen uit de eerste paar posts. Er staat dat het om iets over 12en allemaal is gepost. Stoken jullie dan niet ofzo:p?

Back
Bovenaan