[Film] 24x Big 19 + 10x Hoogmoed - Nog 6 dagen!!!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Vorig jaar mijn afsluiter van de nacht.
Nog even een rustig momentje inlassen met wat Titanium Volcano, vervolgens 24x Big 19 cakes en aan het eind tussendoor nog 10x Hoogmoed voor wat extra geweld nog!
Ik vond het te gruwelijk, was ook een fotootje van boven gemaakt toen de Hoogmoed af ging, stond mooi te juichen! :cool::D

imag3490.jpg

Kan me wel in Ruben vinden. Toen ik las 24 x Big 19 dacht ik whaauw. Maar na t zien van t filmpje vond ik t niks. Te veel chaos. Dit zou nooit mijn keuze zijn. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.

Kan me wel in Ruben vinden. Toen ik las 24 x Big 19 dacht ik whaauw. Maar na t zien van t filmpje vond ik t niks. Te veel chaos. Dit zou nooit mijn keuze zijn. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.

Chaos moet je van houden inderdaad...kan het wel waarderen zo nu en dan. :p

hehe gewoon ff 2 karton big 19 er in 1x doorheen raggen.
heerlijk!
al vind ik de effecten best klein voor de big 19?
heb ze ieder jaar, en diegene die voor mij filmt staat 2x verder dan op het filmpje, en de effecten passen bijna niet op het scherm bij mij.
hmm...

hehe gewoon ff 2 karton big 19 er in 1x doorheen raggen.
heerlijk!
al vind ik de effecten best klein voor de big 19?
heb ze ieder jaar, en diegene die voor mij filmt staat 2x verder dan op het filmpje, en de effecten passen bijna niet op het scherm bij mij.
hmm...

Dit is wel gefilmd met een groothoeklens, dus een afstand van +/- 30-40 meter geeft het dan volledig in beeld. De boeketten waren echt wel groot. :)

Back
Bovenaan