Fijne jaarwisseling gewenst namens Vuurwerkcrew.nl !!

Fijne dag der dagen toegewenst iedereen, maak er wat van ondanks het mindere weer! Want het weer kan de echte freaks niet tegenhouden :bonk:

Het was weer een mooi seizoen op VWC, allemaal heel veel stookplezier morgen en tot volgend jaar!
:wink:

One love, one heart.

Iedereen een heerlijke dag toegewenst morgen!
En alle crewleden bedankt voor het onderhouden van dit forum waar ik toch al een tijd overheen surf met plezier.

Geniet ervan jongens!

Maak er een feest van morgen jongens. Morgen is het onze dag en mogen wij eindeljik weer los gaan.

En ondanks dat het weer misschien niet zal mee werken, geniet ervan.

Ik wil iedereen bij deze ook ontzettend bedanken. Wat was het weer een gezellig jaar hier op VWC. Super !

Groetjes,

Ilvan

Iedereen een fijne en veilige jaarwisseling gewenst en yes de dag der dagen is aangebroken,nu nog kijken of ik een beetje kan slapen.

Ook ik wil bij deze alvast iedereen heel veel stookplezier toewensen en een heel gezond en gelukkig 2013 :)

Ook ik wens iedereen een super knallende jaarwisseling.

Was weer een super leuk jaar op WVC. Hoop nieuwe mensen leren kennen die ik in de toekomst hopelijk vaker zal spreken.

Jongens tot volgend jaar!

Bedankt heren van VWC voor dit prachtige jaar, bedankt alle leden voor dit prachtige jaar en jullie foto's, films en aanwezigheid bij meetings etc.

Ook ik wens iedereen een mooie dag en een gelukkig 2013!
Ik zie jullie weer volgend jaar! :wink:

bedankt crew en leden van vwc voor de geweldige site , goede info en gezelligheid een hele fijne jaarwisseling toegewenst alvast

Gr

Ik ben nu 2 weken lid van vwc, en ben volgend jaar zeker weer terug! Nu ga ik genieten van m'n vuurwerk, en ik wens iedereen een fantastisch 2013 en een fijne jaarswisseling. Veel plezier allemaal op deze misschien wel mooiste dag van het jaar en doe voorzichtig!

Zo de pc gaat uit,

Best zenuwachtig, nog nooit gehad op 31 december lol.

Iedereen fijne jaarwisseling! Doe het veilig en tot 2013 :)

Nog maar een halfuurtje.. dan gaat de hel losbreken!
Allemaal veel plezier vandaag en zorg ervoor dat we allemaal weer heelhuids het nieuwe jaar ingaan!
Ik vond het weer een leuk jaar hier en hopelijk wordt volgend jaar nóg beter!
Even een lekker nummer om af te tellen, ik kreeg er kippenvel van toen ik het net luisterde!
Het is nu écht aangebroken: De dag der dagen..
:handsup:

Back
Bovenaan