Fijne Feestdagen en een Knallend 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Nog maar een weekje tot de Kerst, wij willen iedereen via deze weg een Fijne Kerst en natuurlijk een Knallend 2019 wensen! Maak er met elkaar ook nog 2 fantastische weken van hier op Vuurwerkcrew.nl!

Wederom hebben wij een geweldig vuurwerkjaar gekend en ook het forum is drukker dan ooit! Ieder jaar groeit het nog en de sfeer is echt top! Bedankt voor al jullie reacties, films, foto's en het brengen van al die sfeer, want met elkaar maken we deze site!

Dit topic is volledig bedoeld om elkaar Fijne Feestdagen te wensen.

:kerst:

kerstkaart2018-DRUK.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen alvast fijne dagen toegewenst! Het is naar mijn gevoel weer ontzettend snel gegaan!

Bedankt voor al het leesvoer en kijkvoer wat iedereen verzorgd heeft, en natuurlijk de gezonde discussies en de gesprekken. Daarnaast de mods bedankt voor verzorgen en monitoren van het forum. En alle winkeliers bedankt voor het mogelijk maken van de geweldige prijsvragen/winacties. Wordt echt enorm gewaardeerd van mijn kant.

Groetjes Erase :D

Al jaren lid, maar merk dit jaar dat ik wellicht echt blijf hangen na oud en nieuw! Leuk forum, gezellige mensen. Jullie ook een prachtige tijd toegewenst.

Ik wens jullie allemaal super fijne kerstdagen en een knallend oud en nieuw!
Dank jullie wel voor alle bijdragen, posts, filmpjes, en inzet om onze hobby te kunnen delen. :applause:

Ook ik wens iedereen fijne feestdagen!

Via deze weg wil ik de modjes ook nog even bedanken voor het 'managen' van het forum. Met interesse heb ik de verslagen van meetings met importeurs, prijsvragen, nieuwe artikelen, berichten uit de media (hoewel die vaak om te huilen zijn), etc. gelezen. Chapeau voor jullie pro-actieve rol. Dit geldt ook voor alle leden, die discussies levend houden en verrijken, foto- en filmmateriaal aandragen etc. Dit alles maakt de laatste maanden van het jaar toch een stuk draaglijker.

Maar bovenal vind ik de 'gemoedelijkheid' het prijzen waard. Er zijn genoeg andere fora, ook met een gedeelde passie, waar mensen veel minder respectvol met elkaar omgaan.

Keep up the good work!

Ik wens iedereen fijne feestdagen en een vlammend nieuwjaar. Ik hoop dat we nog vele jaren mogen genieten van deze traditie en daarbij dit gezellige forum. Bedankt modjes en leden voor de vele uurtjes die in dit forum gestoken worden.
Op naar het volgende jaar!

Dit jaar was ontzettend snel voorbij zeg.....hoogtepunten en dieptepunten...alles volgde elkaar bliksemsnel op....maar al met al was dit weer een jaar voor in de boeken en dat gaan we mooi afsluiten eind van het jaar :wink:

Allemaal fijne feestdagen en alvast heel erg veel plezier met het ophalen van jullie bestellingen en met de dag der dagen! Door jullie leden is dit forum geworden zoals hij nu is....vol leven en mooie zaken en de allerlaatste info en weetjes !

:thumbsup:

Ondanks alle problemen in de prive sfeer hier(tijd geen werk gehad en verrotte cv o.a.) en het daardoor veel afwezig zijn hier. Wens ik iedereen hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2019.
Hopelijk kan ik volgend jaar,weer is normaal t jaar afsluiten met veel kruitsnuiverij :)

Iedereen een hele fijne Kerst en een Spetterende dag der dagen. En natuurlijk een voorspoedig nieuwjaar met hopelijk wat meer positief dan negatief nieuws over onze zo geliefde passie.:wink:

Ook ik wil iedereen hele fijne feestdagen toewensen, geniet er allemaal van met familie en vrienden. Wat hebben we weer een geweldig jaar mee gemaakt hier op VWC, waarvoor dank naar alle leden voor de bijdrage hieraan. Wat hebben we weer veel foto's, films, ervaringen en leuke discussie gehad op het forum. Ook alle importeurs en winkeliers verdienen zeker even de aandacht voor al die geweldige acties die ze voor ons allemaal houden.

Geniet er van jongens, stook verstandig.

Ik ben nog niet zo heel lang lid maar wens toch ook graag iedereen een fijne kerst en een nog fijnere laatste 6 uur van dit jaar! Op naar 2019!

De dagen komen er weer aan! Geniet ervan mannen. Maak foto’s en video’s zodat we allemaal nog lang kunnen nagenieten. Lekker eten en gezelligheid met Kerst. En dan gaat het weer beginnen :) Fijne dagen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan