Fietsenhal Middenmeer

Ik vroeg mij af of er mensen zijn op dit forum die ervaringen hebben met deze winkel
Is de kwaliteit van het vuurwerk goed gebleken?

Ik vroeg mij af of er mensen zijn op dit forum die ervaringen hebben met deze winkel
Is de kwaliteit van het vuurwerk goed gebleken?

Uitgaande van klant ervaringen, nee dit is gewoon hetzelfde verhaal als in Beverwijk. Je hebt geluk of geen geluk, maar ik zou het risico als freak of wat niet gaan lopen.

Vorig jaar heb ik hier wat gehaald, goed spul voor een goede prijs, snel geholpen en zeer gunstige prijzen..!

Dat kan ik beamen.
Veel akties met 2 halen , 1 betalen.
Zeer goede service daar in Middenmeer .
we moesten vorig jaar 80 km rijden om de bestelling af te halen,
maar het was het meer dan waard !!!.

Grtz
Mek

Hummer! Ik had hem vorig jaar ook. Een super batterij.

Gisteren een bestelling geplaatst. Werd vanmorgen opgebeld om een afspraak te maken. Alleen lag nog te slapen dus hebben ze heel net een voicemail ingesproken. Moet ik even terugbellen om de afspraak te beverstigen.

Who man, zijn ze doorgedraait daar? Wat een acties:O 3 pakketten voor maar 15 euro...Dat is gewoon, VEEL xD Damn jammer dat ik amper weet waar deze plaats ligt en geen vervoer heb, want dit is echt aantrekkelijk:D

Middenmeer, hier kwartier rijden. Misschien even langsgaan.

Onze bestelling van vorig jaar klopte trouwens niet helemaal. Kreeg andere pijlen dan in de folder, waren er ook een stuk minder.

Verder niets op aan te merken, een topwinkel met heel wat verouderde producten die ze goedkoper inkopen en daarom goedkoop verkopen. Die Diamond 500 grammers is wel heerlijk, 2 voor de prijs van 1.

ik werk ieder jaar weer bij fietsenhal middenmeer, dus voor mij gevoel is he natuurlijk de beste winkel :) maar ik moet eerlijk zeggen, het is een top winkel, goede/vriendelijke service, snel geholpen maar natuurlijk het beste , SPOT GOEDKOOP! dus ik kan dit zeker aanbevelen ik haal nu al 4 jaar me vuurwerk daar en nog nooit probelemen gehad 1x een foutje omdat er 2 cakes waren in de collectie met code DA-21 dus kregen we de verkeerde maar om het goed te maken kregen we ze allebei zonder bijbetalen :)

Ik heb de lijst goed doorgenomen, het is wel jammer dat je voor de nieuwe 500 grammers de volle mep betaalt (je krijgt er wel een pot bij, maar ja?)

tja maar het is ook moeilijk om voor middenmeer met de nieuwe 500grammers een aantrekkelijke prijs te maken omdat het geen verouderde producten zijn , maar zoals altijd wel weer een leuk gratis cake erbij

Ja dat staat dus uitgelegd waarom ze er hier nog wel zijn. Verouderd assortiment, dus goedkoper (en goedkoper betekend niet slecht).

Vooroorlogse prijzen voor het allerbeste vuurwerk bij Jur Niks
29, 30 en 31 december: drie weggeefdagen in Middenmeer!

MIDDENMEER - Jur Niks wordt sinds jaar en dag de Diamondkoning genoemd. Dit omdat hij vooroorlogse prijzen voor zijn kwaliteitsvuurwerk hanteert. Bij alle vuurwerkpakketten van Diamond geeft Jur Niks een tweede gratis. Zoals bij de Diamond 500 grams potten (The Bear) folderprijs €29,50. In een aantal andere gevallen geldt zelfs drie halen één betalen. Wie snel kennis wil maken met het supervoordelige vuurwerkaanbod van Jur Niks kan terecht op www.fietsenhalmiddenmeer.nl

De Diamondkoning of de man met 'ballen'. Zo staat Jur Niks bekend en dat heeft te maken met de weggeefprijzen die hij hanteert. Een mega pijlenpakket met 17 topklasse pijlen kost € 32,50 euro (folderprijs) en daar komt dan gratis het tweede bij. Nog geen euro per pijl dus! Een pakket met pijlen en Romeinse kaarsen gaat over de toonbank voor 17,50. En dan krijgt de klant er drie. De Lucky Arrow wenspijlen zijn nieuw in het aanbod. Aan deze pijlen kan een wens of gedachte gekoppeld worden. Een pakket kost 19,95 en het tweede is gratis. Jur Niks blijft stug vasthouden aan dit voordeelspektakel. "Ik heb zo mijn eigen manier van zakendoen en die spreekt aan. Ik zou alleen graag willen dat nog meer mensen op de hoogte zouden zijn van het voordeel dat wij hier bieden. We verkopen het beste en mooiste kwaliteitsvuurwerk van Nederland en daar zijn wij veel goedkoper in dan een ander. Wij hebben er plezier in om iedereen van betaalbaar mooi Diamond vuurwerkplezier te voorzien. Zoals gillende keukenmeiden. Die kosten per pak 25 cent en matjes 33 cent. Explo's zijn ook 33 cent, Astro Crackers 66 cent en de sterretjes, lontjes en knaltouwtjes kosten hier niets." Jur Niks heeft vuurwerk in huis voor het hele gezin. "Wat denk je van een raketbatterij voor €12,50? En dan krijg je er bij mij drie! Blokken krijg je voor een tientje en ook in dat geval geen een, maar drie. Pakketten met siervuurwerkvoor €27,50 en ook hier geldt weer hetzelfde: drie dus!"
Maak kennis met het vuurwerkaanbod en de aanbiedingen door een kijkje te nemen in de winkel of via www.fietsenhalmiddenmeer.nl. Er worden zelfs filmpjes van het Diamond vuurwerk vertoond. Jur Niks biedt zijn klanten dit jaar bovenop de kortingen nóg leuk extraatje want wie bij hem vuurwerk koopt krijgt een Diamond rugtas ter waarde van €22,50 gratis cadeau!
Fietsen- en vuurwerkhal Jur Niks, Brugstraat 9, Middenmeer. Openingstijden vuurwerkverkoop: woensdag 29 december 07.00-22.00 uur. Donderdag 30 december 07.00-22.00 uur. Vrijdag 31 december 07.00-18.00 uur.

http://www.schagenopzondag.nl/nieuw...zen-voor-het-allerbeste-vuurwerk-bij-jur-niks

Back
Bovenaan