Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker wel iets ja, al lijkt dit iets meer op een soort glittering palm i.p.v. een titanium palm. Hoe dan ook een prachtig effect.Lijkt deze op de Ygdrasill of ligt het aan mij?
Als je hetzelfde effect als de Yggdrasil wilt hebben moet je wel specifiek voor de 2024 batch navragen. De 2025 batch is een compleet andere box geworden. En ik vermoed dat de Fiesta de Colores zijn burst zelfs harder is dan die van de Yggdrasil.Ik vind het tempo van deze mooier dan de Yggdrasil, twijfel om deze te nemen... Iemand enig idee of die net zo sterk is als Funke, omdat die Yggdrasil meer kruit heeft bijv?
Ik zou zeggen allebei.Dus jij zou zeggen halen deze bak?![]()
Maar als je van een langzamer schiettempo houd kan je beter voor deze gaan ja. El Gato is echt topspul.Sterker naar mijn mening. En dat komt uit de mond van een Yygdrasil fan.Ik vind het tempo van deze mooier dan de Yggdrasil, twijfel om deze te nemen... Iemand enig idee of die net zo sterk is als Funke, omdat die Yggdrasil meer kruit heeft bijv?
En?Vannacht aan het vuurwerk shoppen geweest. Ik wou voor oa de Yygdrasil gaan, maar helaas, uitverkocht! De Fiesta de Colores heb ik nu voor gekozen ipv de Yygdrasil. Is dit een goede keuze geweest? Ben benieuwd naar jullie mening. Maar ik heb er vertrouwen in dat ik er een mooi blokkie aan heb.