[FFL-20P] Bengalfeuer Violett

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: FFL-20P
Artikelnaam: Bengalfeuer Violett
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 20 gram per stuk (60 gram totaal)
Aantal per verpakking: 3 stuks
Effectomschrijving: Paars/Violet Bengaals vuur per 3 verpakt in een doosje. Intens heldere paarse vlam met erg veel rook- en lichtproductie. Compact formaat en het maximum kruitgewicht van 20 gram per stuk dat voor Bengaals vuur in categorie 1 is toegestaan. Brandtijd 20 seconde of langer. Dit artikel behoort tot categorie 1 en mag het hele jaar worden gekocht en afgestoken door personen van 12 jaar en ouder.
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 100/3
Tijdsduur: Ca. 25 sec.
Adviesprijs: €4,50

Bengalfeuer Violett.JPG


Wij danken Funke Fajerwerki voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
 
Toch snap ik het niet helemaal. Volgens mij zijn deze niet officieel van Funke NL maar "gewoon" van Funke. Verder zie ik er ook geen NL-beschrijving op staan? Waar komt deze info vandaan dat dit Funke NL-artikelen zijn want anders zouden wij er als Funke NL-dealer wel iets van moeten weten en dat is niet het geval...
 
Op sommige van dit soort producten zit een sticker met NL gebruiksaanwijzing. Daarmee is het volgens mij waterdicht en verkoopbaar aan de consument.
 
Jullie snappen mijn vraag niet: deze artikelen staan onder Funke NL. Maar dat zijn ze volgens mij niet. Funke NL is een apart NL-assortiment. Als "een winkel ze heeft" betekent dat niet dat ze in het Funke NL-assortiment zitten, zeker niet als "ze uit Duitsland zijn gehaald" dan zijn het "gewone" Funke-artikelen en staan ze waarschijnlijk ook al in een ander topic. We gaan toch ook niet alle ZENA BE artikelen opeens onder ZENA NL zetten?
 
Jullie snappen mijn vraag niet: deze artikelen staan onder Funke NL. Maar dat zijn ze volgens mij niet. Funke NL is een apart NL-assortiment. Als "een winkel ze heeft" betekent dat niet dat ze in het Funke NL-assortiment zitten, zeker niet als "ze uit Duitsland zijn gehaald" dan zijn het "gewone" Funke-artikelen en staan ze waarschijnlijk ook al in een ander topic. We gaan toch ook niet alle ZENA BE artikelen opeens onder ZENA NL zetten?

Ah op die manier. Goed punt, maar ik heb geen idee wat dat betreft :).
 
Opmerking betreffende Funke NL of Funke begrijp ik, zal eens nagaan.
Gaat hier echter wel om items die legaal in Nederland te koop zijn en vandaar een NL topic.

PXL_20201128_202849381.jpg

PXL_20201128_202858545.jpg

PXL_20201128_202943833.jpg
 
Wát een geweldig vuurwerk is dit toch. Heb zelden de kleur paars zo mooi uitgewerkt gezien en dat in F1.. kracbtige vlam en lange brandtijd. Na vorige week met de Bengfeuermix nu mijn lievelings kleur in vuurwerk gestookt en ik vind ze echt prachtig* :)

 
Bengalfeuer Violett - violet flare [Batch 2022]


Purple flare in a pack of 3 pieces. Intense purple flame, producing many smoke and light. Compact size and the maximum powderweight for category 1 flares of 20g per piece, with a burn time of ca. 25 seconds. Category F1, which means this item is free to sell the whole year to people over the age of 12.

After an over 2 year long involuntary break, it´s time to make china great gaain ;) For the beginning the attampt to make quite simple items again first. The violet bengal flares were a little better compared to the old batch once compared directly.
Labeling is very nice in the old style, with tissue paper twisted around the fuse, fuse taped to the side, red wax paper attached to the bottom - I hope I am not the only one who cares about these things, as they cost quite some extra money if someone is still willing to do it at all ;)
 
Back
Bovenaan