[FF-20MIX] Silbertürme - Silver Fountains F1

Het valt me op dat in de (Duitse) shops de Funke Silberturme goedkoper zijn dan de Funke Silberfontanen. Toch gaat het in beide gevallen om 10 stuks van 7,5 gram, daarbij hebben de Silberturme zelfs nog een aanvullende kleur. Iemand die weet waar het hem in zit?

Zou kunnen inderdaad! Ik las ook dat Funke aangeeft dat de sterren van de Fontanen langer branden. Ik heb zelf dit jaar al enkele pakjes weggestookt en dat is echt wel een sterk punt van deze dingetjes.

Hoe dan ook benieuwd naar de uitwerking van de Silberturme.

Het is leuk spul en één van het beste in zijn categorie, echter je merkt wel, het vervangt geen cat 2 fontein.

Zeker geen vervangers bolle, enkel een aardige troost. Maar cat2 fonteinen kunnen we stoken zoveel we willen dit jaar :D.

Hier ook 5 pakjes van besteld. Zoals gezegd geen cat2, maar het is niet anders en dan is dit best leuk stook spul.

Zien er zo op film inderdaad prima uit. Brandduur niet heel lang, wel even lekker intensief :D

Iets is beter dan niets. Ze pakken mijn Oud & Nieuw echt niet af hoor. Zal denk ik zo in mijn vuurwerktas soms wat anders tegen komen op de Dag Der Dagen.:kerst:

Heb vandaag ook een pakje van deze kleine dingetjes gescoord. Uitwerking op de video ziet er top uit, Het is knap als zo'n hoog fontein effect uit zo'n klein fonteintje kan komen.

Had deze besteld, maar waren helaas niet binnen gekomen. Zonde, maar niets aan te doen uiteraard. Leken me leuke dingen om erbij te hebben.

Back
Bovenaan