Feyenoordfans gewond door vuurwerk

killerdome

VWC lid
(Novum) - Twee fans van Feyenoord zijn zondag gewond geraakt door vuurwerk in de Kuip. Dat meldt de Rotterdamse club maandag. De twee werden getroffen door knalvuurwerk dat rond de vijftigste minuut van de wedstrijd Feyenoord - NEC afging in Vak X. De twee zijn met verwondingen aan hun onderbenen overgebracht naar het ziekenhuis.

De gooier van het vuurwerk raakte ook gewond. Hij werd op aanwijzingen van andere fans snel aangehouden. De man is in het ziekenhuis behandeld. De politie onderzoekt de zaak.

Mogelijk krijgt het vuurwerkincident nog een staartje voor Feyenoord. De KNVB zou de Rotterdammers een boete kunnen opleggen.

bron

sneu dat mensen tijdens een wedstrijd met knalvuurwerk lopen gooien..

doet me denken aan dat filmpje dat er dacht ik een zink pijl afging in een vak..

D'r zouden meer fans hetzelfde moeten doen als de sfeeracties met al dat vuurwerk wat Dieter bij ajax doet....dan heb je al dit gedoe niet meer nodig :D

In en in triest dat er van hoogst waarschijnlijk onschuldige supporters het plezier wordt vergald door een enkeling :sad:

Dan ben je dus echt niet goed bij je hoofd als je zulke rare fratsen in je kop haalt... Zelfde als laatst toen er een stuk vuurwerk op het veld lag... De keeper dacht dat het om een fakkel ging en wilde het op rapen om het weg te gooien... Toen volgde een enorme klap. Het leek op een Cobra ofzo... Snap niet dat mensen zo onbesuisd met zware klappers om kunnen gaan :S Dan is er echt een steekje los in je bovenkamer.

Dit sloeg inderdaad nergens op, het knalde ook vlakbij mij. Was een knal zoals een cobra 6/atomyc 6. Die jongen is in ieder geval goed duidelijk gemaakt, dit niet meer te doen. Daarna is hij overgedragen aan de politie.

Voetbal.... Zelfs een huldiging loopt al uit op rellen.. kleuters

Grappig, want op een normale weekendavond in Amsterdam worden gemiddeld 35 mensen opgepakt, en nu is er een groot evenement en draaid het om voetbal en worden er net iets minder dan 50 mensen opgepakt, dan valt dat nog echt reuze mee. Er was wel 100.000 man hé, ik denk dat veel mensen zich daarin vergissen.

Grappig, want op een normale weekendavond in Amsterdam worden gemiddeld 35 mensen opgepakt, en nu is er een groot evenement en draaid het om voetbal en worden er net iets minder dan 50 mensen opgepakt, dan valt dat nog echt reuze mee. Er was wel 100.000 man hé, ik denk dat veel mensen zich daarin vergissen.

120.000 om precies te zijn. Dan is 50 man inderdaad heel erg weinig. Rotte appels lopen overal, niet alleen bij voetbal wedstrijden/huldigen.

Back
Bovenaan