Feuer platte

aasamember

VWC lid
Artikelnummer: 8060
Artikelnaam: Feuer platte
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 4x20
Effectomschrijving: Vuurplatform met combi fancakes 80 schots met paarse gele groene en rode sterren, gouden palm en staart effecten, zilver glitter en fluit effecten. Wat een geweld
Tijdsduur: 80sec
Stijghoogte: 25m
Richtprijs: 54,99

Bekijk bijlage 20491

Laatst bewerkt door een moderator:
€13,75 per cake. En het zijn waaiers :bonk:. Als deze op één of andere demo net zo goed presteert kan je hem gewoon niet laten staan.

Das een best bakkie voor dat geld.
Staat hier in Arkel te koop .
Tis dat het budget echt op is anders had ik er over nagedacht.

Ik vind vooral die eerste cake speciaal, daar komt het fish effect echt tot zijn recht.
Meestal zit er ook een palm of zoiets bij, en is het niet in salvos, dan is fish echt super saai, maar in deze cake vind ik het prachtig.

Iemand ervaring met deze cake in de straat? zoek nog een waaier cake voor een niet al te hoge prijs en dit ziet er wel aardig uit..

Iemand ervaring met deze cake in de straat? zoek nog een waaier cake voor een niet al te hoge prijs en dit ziet er wel aardig uit..

Ik heb hem vorig jaar besteld, maar hij kon uiteindelijk niet geleverd worden. Geen idee wat het probleem precies was maar hij zou in de haven tegengehouden zijn zei de verkoper.

Ik kan je er dus niet veel over vertellen.

Ziet er erg goed uit!

Iemand wel eens 'live' in de straat gehad? :)

Ik had deze afgelopen oud en nieuw. Relatief kleine boeketjes. Het filmpje van Cafferata laat de effecten wel goed zien, maar door het ontbreken van flash (wat er in de product video wel in zit, anders krijg je volgens mij nooit zulke strakke bursts), waaide het allemaal vrij snel kapot. Had er na het zien van het filmpje meer van verwacht.

Back
Bovenaan