Festival La Gomera

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY3403
Artikelnaam: Festival La Gomera
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 399,6 gram
Aantal schoten: 120 schots
Effectomschrijving: Superleuke nieuwe familiecake. Een cake tussen de Time en La Palma in.
Max. tube diameter: 14 mm.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: … meter
Kooi: Nee
Kartoneenheid:
Adviesprijs:
€ 32,95
Voorverkoopprijs: € 29,95

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond deze eerlijk gezegd nog best wel leuk afgelopen zaterdag. Van dit kaliber verwacht ik ook niet meer dan dit. Vind dit voor de vooravond met wat kids best een leuk bakkie. Betaalbaar, lange tijdsduur en er zitten naar mijn mening best wat leuke, niet zo standaard, effecten in verwerkt.

Kan me zomaar voorstellen dat een artikel als dit met warme broodjes over de toonbank vliegt, en begrijpelijk ook nog wel. Lange tijdsduur, mooie afwisseling, veel schots en een prima prijs. Zou niet het artikel zijn dat ik zou uitkiezen, maar kan me voorstellen dat dit het erg goed doet bij kleine kinderen.

Vond deze eerlijk gezegd nog best wel leuk afgelopen zaterdag. Van dit kaliber verwacht ik ook niet meer dan dit. Vind dit voor de vooravond met wat kids best een leuk bakkie. Betaalbaar, lange tijdsduur en er zitten naar mijn mening best wat leuke, niet zo standaard, effecten in verwerkt.
Zit hier ook aan te denken. Heb 3 jonge jongens en stook niet meer heel de avond door maar dit is wel een leuk bakkie voor ze om ff te stoken om 18uur.

Back
Bovenaan