Ferro 6660

ferro6660pc1.jpg

Artikelnummer: 5456
Artikelnaam: Ferro 6660
Bruto Gewicht: 5.000 gr.
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 37 Schots
Effectomschrijving:
Red tail to red wave with crackling
Green tail to green wave with crackling
Blue tail to ocean blue
Gold tail to gold blink

Stijghoogte: +- 25 m.
Richtprijs: € 55,00
Tijdsduur: +- 50sec.
Afmeting: 22cm hoog 25cm breed
Verpakkingseenheid: 3/1

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand ervaring met deze cake? Op het filmpje ziet deze ferro pot er niet verkeerd uit! Bij mijn dealer dit jaar voor €55,-

Ik had deze pot vorig jaar, en vond hem vrij weinig voor stellen. De effecten waren niet erg bijzonder en groot, daarnaast vond ik de prijs te hoog. ook dit jaar nog...

ik verkocht deze vuurwerk pot de ferro 6660 vorig jaar bij halfords en ik had hem ook ik vond het wel een mooie pot met mooie volle boeketten

Had hem dit jaar dus en verwachte er niet zoveel van, en gelukkig waren mijn verwachtingen niet hoog want stelde weinig voor.

Laatst bewerkt:
Werd dit jaar voor 55 euro vekrocht bij de Halfords. Gisteren tussen 4 en 6 gingen alle producten voor 50% korting de deur uit. Deze kostte toen nog maar 22,50!

Iemand deze pot dit jaar gehad?
In de folder van mijn dealer staat dit: van 69,00 voor 55,00.
Ik kan me niet herinneren dat deze pot ooit 69 euro heeft gekost.

Zo, dat ziet er stukken beter uit!

Het is een prachtige pot, maar de prijs is met net iets te hoog.

Het is naar mijn idee wel slim om in de ferro lijn nu eindelijk ook namen te geven aan hun cakes. Namen blijven veel beter bij dan nummers wat mij betreft(en volgens mij geldt dat voor iedereen).
Ik heb mij weleens verdiept in ferro omdat ik het wel mooi vond, maar kon telkens opnieuw alles opzoeken;-)
Slimme zet dus. Nu de prijs nog...
greetzzz

Ik vind het nieuwe label zoals het nu op me overkomt zeker niet mooi.
Misschien als ik hem in het echt zie dat ik er anders over ga denken.:)

Iemand deze pot dit jaar gehad?
In de folder van mijn dealer staat dit: van 69,00 voor 55,00.
Ik kan me niet herinneren dat deze pot ooit 69 euro heeft gekost.

dat is een verkoop truc,
doen ze bij meerdere producten,

voorbeeldje de "wat schaft de pot" van lesli!

van: 150, voor 99.95:)

Gr. Tom

Vind de boeketten veel te klein en de prijs te hoog...
Als ze er nu daadwerkelijk 500 gram in stoppen en de prijs verlagen, dan lijkt mij dit een zeer leuk product!

Hier nog een filmpje van mijn kant. Zelf vind ik hem niet bijzonder, kleine boeketten en omdat hij ze single schiet vind ik hem wat eentonig.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan