Fearless Demon

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 638
Artikelnaam: Fearless Demon 9 shots
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 9 schots
Effectomschrijving: Crackling to the max! 9 shots maximaal gevuld met crackling staarten en crackling uitbarstingen.
Tijdsduur: 12 sec
Stijghoogte: 30 meter
Kartoninhoud: 40 stuks
Richtprijs: van 9,00 voor 5,75

O.a. te koop bij: Rubro.nl

638_fearless_demon_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
erg gaaf potje .
dit kan een leuk thema zijn in een project .
als je van pittige crackling houd is dat echt een cake voor jou .

Hier hadden ze van mij best een grotere versie van mogen maken; goeie dragon eggs! In meervoud leuke dingen mee te doen en te combineren met Juggling Bouncer :wink:

Vind dit wel een mooie ook al je kijkt naar prijs/kwaliteit als vervanging van de duitse cake's. Ben blij verrast met dit soort cakes en alle andere producten van rubro.

Is inderdaad een leuke prijs, bijna Duitsland! Niet verkeerd, zowel overdag als 's avonds leuk om af te steken! :D

Vond dit een prima product van Rubro! Groot boeket met prima crackling. Stak ze rond 9uur af en zijn leuke vooravond cakes. Dacht alleen dat dit net als in Duitsland moest, dat ik hem uit het doosje moest halen, totdat ik de hele cake in mijn handen had zonder onderkant haha.

Leuk ding voor tussen 18:00 en 22:00 Deed et mooi voor het geld niks bijzonders maar gewoon goed voor die 5.75 al die daarop blijft komt er wel goed. En de ervaring met het bovenstaande ken ik haha. Dacht even van huhh.

De Fearless Demon van Rubro was een mooie budgetcake! Hier kwam tenminste het verwachte crackling effect uit waar ik hem voor gekocht had!

Back
Bovenaan