Fatal Screamers

Artikelnummer: NNB
Artikelnaam: Fatal Screamers
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: nvt
Effectomschrijving: Met stip de beste gilpijlen van Nederland! Een oor verdovende gilpijl die opstijgt tot in de wolken !
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 7.50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_940_-_fatal_screamers_500x500.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ben ik wel benieuwd naar, hoop dat we een goede opvolger hebben van de oude vertrouwde cruise rockets.

De grootte van de kop is vrijwel gelijk aan de Cruise Rockets (2010), de stok is wat korter. Ik heb ze nog niet geprobeerd.

Die ik afstak gilde een aardig stukje langer. Naja iedereen beleeft het natuurlijk anders. Maar toen die van mij het luchtruim koos kwam er toch wel een dikke grijns op mn gezicht.

Kon me niet inhouden :D pijlen zijn geen 4 voor 7,50 waard; daarvoor fluiten ze niet lang genoeg (zelfde als gemiddeld goede fluitpijl als Whistling Rockets van BKV bv. lang niet zolang als Brullende Schiegermutter of Screaming Girls) en qua hardheid halen ze Cruise Rockets niet. De fluit is wel goed, en harder dan gemiddeld, en een toontje lager. Dus best mooie fluit, maar evenaart in volume Cruise Rockets niet, en ook qua duur van de fluit zijn het niet de verrassende toppers waar ik op hoopte...bummer!

Ook 2 getest.... de screaming girls zijn veel schreller en beter... dus dat verkooppraatje 'met stip de beste gilpijlen van NL' was dus behoorlijk overtrokken.

Wat een drama dingen, gillen welgeteld 2 seconden. wederom een Rubro tegenvaller. En voor dat geld is dit werkelijk te absurd voor woorden.
Voel me echt een genept door Rubro, vorig jaar een enorme hoge pet van ze op maar nu met de secret salute in mijn achterhoofd.

Nou ik had de hoop dat het aan het pakken lag, maar ze zijn te zielig voor woorden. €7,00 voor 4 of 5 piep pijltjes. Wim ik weet niet wat er met rubro aan de hand is maar wat ik tot nu toe zie is om te schamen.

Nog maar weinig goeie gilpijlen op de markt...misschien dat Wolff's Strike Force de nieuwe goeie zijn? De Whistling dingen van BKV, of die gele Tolle Lola's...maar die zijn niet grensoverschrijdend lang of hard zoals Screaming Girls, Brullende Schwiegermutter en Cruise Rockets ooit waren... Het gat in de markt blijft bestaan!

"Oorverdovend"? Neen.
"Tot in de wolken"? Als het mistig is misschien.

Nu, stukje droger, ging hij wel een tik langer nog. Pleister op de wonde. Leuke pijlen, maar voor een euro per stuk, niet meer.

De eerste had moeite met opstijgen, wel een harde lange fluit.
Benieuwd hoe de rest gaat. Op dit moment vind ik prijs-kwaliteit de tolle lola's (silver thunder) van gbv-weco een stuk prettiger, meer voor minder en ook een goede fluit.

vind ze het geld niet waard eerlijk gezegd. wie komt er met de echte vervangers van de screaming girls van evuco????

Net vergeleken met de silver thunder, ondanks dat de silver thunder veel goedkoper is (5 voor 2,95) waren deze een stuk beter dan de fatal screamer. Vond de Fatal Screamer matig, zeker het geld niet waard

Bij veel pijltjes zit dat oranje kapje vast gelijmd waardoor je loopt de klooien en als hem er eindelijk af hebt zie je er witte poeder uit donderen

Wat eem TROEP was dit spul zeg...
Twee van de vier stuks knalde binnen 2 seconden nadat het lontje aan ging. De andere twee floten wel, echter was de fluit van zeer korte duur. Geloof dat ze maar een meter of 20 de lucht in gingen.
Ohja, over die oranje lontdopjes gesproken.. Hebben ze dat spul vastgekit of zo?! En als je het dopje dan eindelijk eraf had, donderde er ook nog een zooi whistling powder uit.

Back
Bovenaan