Fast Wave

Artikelnummer: NL005
Artikelnaam: Fast Wave
Netto Kruitgewicht: 496 gr
Aantal Schoten: 80sh
Effectomschrijving: red chry. Green chry. Yellow chry. Silver chry.w color tail
Tijdsduur: +- 35sec
Richtprijs: €75,-
Verpakkingseenheid: 2/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

GAAF! Weer zo'n gigantisch mooie Z-shape, ben er helemaal weg van! Dit is typisch zo'n cake waar ik naar zoek, zonde dat ik hem nu pas opmerk, maar laten we hopen dat ie er volgend jaar nog is! :D
Oke, wel prijzig, maar je moet er van houden, ik ben dol op Z-shapes met een goed tempo. :)

Grappig eigenlijk; voor de 49 schots (7x7) waaiers van Alpeco betaalde ik altijd zonder problemen 65 euro, maar mijn eerste reaktie bij het zien van de prijs van deze (80 schots!) cake dacht ik: duur zeg!

Nou ik daar eens echt over na zit te denken realiseer ik me dat dit onzin is. Zo had ik dit jaar de Tampico van Bonbridge, maar achteraf weet ik zeker dat ik liever deze Fast Wave had gehad voor een tientje meer...

Ik vind 75 euro echt veel voor een NL cake maar dit is wel werkelijk een prachtcake zeg!
Mooie effecten lekkere tempo en hij is best langdurig wat hem er zeker niet slechter op maakt.

Grappig eigenlijk; voor de 49 schots (7x7) waaiers van Alpeco betaalde ik altijd zonder problemen 65 euro, maar mijn eerste reaktie bij het zien van de prijs van deze (80 schots!) cake dacht ik: duur zeg!

Nou ik daar eens echt over na zit te denken realiseer ik me dat dit onzin is. Zo had ik dit jaar de Tampico van Bonbridge, maar achteraf weet ik zeker dat ik liever deze Fast Wave had gehad voor een tientje meer...

offtopic
In zon 49shots cake van alpeco zit wel ongeveer 3keer zoveel kruit:wink:

Back
Bovenaan