Fast 'n Furious

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1132
Artikelnaam: Fast 'n Furious
Netto Kruitgewicht: 495 gram
Aantal Schoten: 33
Effectomschrijving: spinning tail, palm, stars, time rain mine, crackling willow, strobe, tiger tail, willow, tip
Tijdsduur: 36 sec
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: € 29,95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
1132-Fast-Furious.png

Laatst bewerkt:
Mooi ding zeg! Ik vind het echt goed dat de nieuwe bakken verschillende kanten op schieten. Zorgt voor leuke variatie. Nou mooie prijs en dit zijn toppers

Nou mooie prijs en dit zijn toppers

Het zijn al toppers ongeacht de prijs, het is alleen afhankelijk van de prijs of hij er dit jaar bij komt, tenminste in mijn geval dan. Ik vind het ook een prachtige cake met echt mooie kleuren, zeker dat paars/ lila spreekt mij zeer aan, de spinning tails, de FS schoten tussen door en de mines geven deze cake echt wel iets speciaals.

Wat een mooi ding! Hoop variatie en prachtige kleuren combo's!
Nu nog even wachten op de prijs.....

Voor de prijs van 30 euro zeker een goede cake, hier zullen mensen in de straat zeer tevreden over zijn.

Ik sluit mij volledig aan bij Mike zijn reactie want deze cake vind ik echt geweldig en heeft een zeer goed prijskaartje.

ZIet er voor een stand alone goed uit. Aparte kleur- en effectcombinaties.
Voor een thema of project denk ik minder geschikt. Hij oogt wel fors voor een 500 grammer, vier in een karton?

Heerlijke bak met varriatie. Mooie kleuren, goede spinners felle blinkers... Wat wil je nog meer.. een lekkere prijs.. en ook daar ontbreekt het niet aan!

Meh, de boeketten floepen er een beetje asymmetrisch uit en zijn aan de kleine kant. De afwisseling is leuk, maar had toch wat meer verwacht

Beste in HD:

Nee, na het zien van de film van TLVD vind ik dit geen aanrader, stukken minder als de eerdere geziene sample.

Mijn enthousiasme van eerder is na het zien van laatst geplaatste filmpje toch wel behoorlijk gereduceerd, wat zijn de boekketten klein en onafgewerkt. Misschien een leuke cake voor anderen maar ik laat deze toch staan.

Back
Bovenaan