Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook hier weer een andere versie dan op de huisman demo! In plaats van vertraagde chrys tips zit de crackling nu meer centraal in het boeketToffe cake! Ik vond dit één van de betere cakes in Pijnacker gisteravond.
zal wel met batches variëren de een uit die fabriek en de andere ui die fabriek of werkt dat niet zo hahahOok hier weer een andere versie dan op de huisman demo! In plaats van vertraagde chrys tips zit de crackling nu meer centraal in het boeket![]()
Inderdaad nu je het zegt. Als ik de productvideo van Mania moet geloven klopt de versie in Pijnacker en lijkt de crackling bij Huisman wat te laat tot ontbranding te komen.Ook hier weer een andere versie dan op de huisman demo! In plaats van vertraagde chrys tips zit de crackling nu meer centraal in het boeket![]()
Volgens mij is die 291 gram.Bizar dat je zulke grote uitwerkingen kan hebben met 150gr over 19 shots. Als je kijkt dat die bunga cake's ook 150 gram hebben.