Fantasy Kanonslag (GBV)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyromaan1990

VWC lid
GBV heeft iets leuks, een soort Nederlandse ''nitraat'' (niet de knal:p)
De Fantasy Kanonslag.
Kanonslag met van te voren een leuke, Bengaalse vlam. Elke kanonslag heeft een andere kleur vlam. Minpunt: Ontzettend VEEL weigeraars!!! En dat voor €3,50 voor 30 van die dingen! Toch neem ik ze dit jaar weer, die vlam maakt ze speciaal:rolleyes:
Foto:
Bekijk bijlage 3002
Filmpje van mij:
http://nl.youtube.com/watch?v=dQyKlATuIG4&feature=channel_page

Laatst bewerkt:
fantasy kanonslag

fantasy kanonslag

De knal in nederland is overal het zelfde lijkt wel. Niks knalt echt hard.:)

Had er zelf toch wel wat beters van verwacht, een twisterknal ofzo. want de Twisterknal heeft ook sier en dan een knal met flits. Had gehoopt dat de Fantasy Kanonslag ook een leuk knalletje zou geven.. Maar helaas...

Koop er elk jaar wel een doosje van(of 2....) Ik vind het erg leuke dingetjes met dat vlammetje, daar is het om te doen en idd niet om de knal/plof.
geweldig om iedereen te zien weglopen, denkend dat het een nitraat is!

Leuke dingen, maar veel te deur voor maar 30 stuks.
Toch neem ik er dit jaar maar een pakje voor erbij :P

TruenoTraca

vuurwerkland steenbergen zijn ze 4.5 voor 100

Hier zijn ze 3 euro voor 100, maar ik hou het maar bij de gewone kanonslagen.
Geen idee of deze verschillende fantasykanonslagen ook verschillen qua knal, maar 3 euro (1/2 keer zo duur als gewone kanonslagen) betalen alleen om dat extra vlammetje?

Daar is niets vreemds aan hoor, shockzz. Dat komt door de wetgeving. Je mag ik ons land knalvuurwerk alleen met buskruit maken. Buskruit knalt nou eenmaal niet hard volgens de in de wet gestelde eisen.
Siervuurwerk (waaronder ook grondbloemen en single shots vallen) mogen wél flash kruit bevatten. Dat kruit knalt veel beter dan buskruit.

Daar is niets vreemds aan hoor, shockzz. Dat komt door de wetgeving. Je mag ik ons land knalvuurwerk alleen met buskruit maken. Buskruit knalt nou eenmaal niet hard volgens de in de wet gestelde eisen.
Siervuurwerk (waaronder ook grondbloemen en single shots vallen) mogen wél flash kruit bevatten. Dat kruit knalt veel beter dan buskruit.

Bedankt voor de nuttige informatie, heb ik toch nog wat geleerd in de vakantie

ik haal dit jaar 1 pakje.
de vlam is wel leuk en als je ze in een pringel bus doet dan knallen ze mega hard (voor nederlands vuurwerk XD)

ik spaar aan het eind wel een paar bussen en dan knal ik die kapot. ongeveer 3 knallen per bus en dan moet je een nieuwe want dan ligt hij uit elkaar XD

gr florian

ik haal dit jaar 1 pakje.
de vlam is wel leuk en als je ze in een pringel bus doet dan knallen ze mega hard (voor nederlands vuurwerk XD)

ik spaar aan het eind wel een paar bussen en dan knal ik die kapot. ongeveer 3 knallen per bus en dan moet je een nieuwe want dan ligt hij uit elkaar XD

gr florian

haha bedoel je met de deksel erop? Dan heb je een soort mini carbid kannonetje maar dan met rotjes ipv carbid:p. Leuke vervanger misschien:D

na de deksel gaat er door de vlam af :(
maar ik doe hem erin en hij knalt veel harder en de pringel bus gaat kapot.
verder niks gevaarlijkers aan en veel leuker.

alleen jammer dat ik maar niet zo veel mag waardoor ik maar 1 pakje kan:(
altijd beter dan niks.

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan