Family Party

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6402
Artikelnaam: Family Party
Bruto Gewicht: 4500 gram
Netto Kruitgewicht: 758 gram
Aantal Schoten: 221
Effectomschrijving: De hele familie gaat mee naar buiten voor de afterparty, voor een compleet verzorgde vuurwerkshow!
Kartoninhoud: 3/3
Richtprijs: € 49,95

6402_family_party.jpg

O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond op de underground demo gezien, best een leuk bakje dat lekker doorramt, geen al te grote effecten, maar goed tempo, veel verschillende effecten en ik denk gewoon heel leuk voor 18.00 bijvoorbeeld.

zit er over te denken om deze met 2 of 3 tegelijk te gaan schieten...top boxje voor dat geld, en dat uit zo'n klein boxje met zulke kleine tubes

Ik vind het alleen jammer dat de laatste cake alleen maar rammen is. Die cake hadden ze wat mij betreft wat gevarieerder mogen maken. Maar met de korting waarmee ik meestal Wolff kan kopen staat deze op mijn te overwegen lijstje voor mijn 18:00 moment.

kennelijk is hier iedereen weg van dit ding .
Maar ik kan me er weinig interesse voor opwekken hoor .
ook al schiet deze bak in een rap tempo toch zie ik vrij magere boeketten .
ook hoe hij begint is het net een opgevoerde Romeinsekaars .
ik denk dat ik dat geld wat mem er voor vraagt toch maar beter aan wat anders kan besteden .

ik vind dit echt een miskleun .

Deze cakebox heeft voor mij een positieve indruk achtergelaten. Puur kijkend naar de prijs en wat je ervoor terug krijgt, helemaal niet slecht.

kennelijk is hier iedereen weg van dit ding .
Maar ik kan me er weinig interesse voor opwekken hoor .
ook al schiet deze bak in een rap tempo toch zie ik vrij magere boeketten .
ook hoe hij begint is het net een opgevoerde Romeinsekaars .
ik denk dat ik dat geld wat mem er voor vraagt toch maar beter aan wat anders kan besteden .

ik vind dit echt een miskleun .

Vorig jaar had ik de Familie Spectakel voor 13 euro meegenomen. Anderhalve minuut redelijk vuurwerk voor 13 euro vond ik zelf een heerlijke prijs kwaliteit verhouding. Natuurlijk moet je dit niet om 0:00 afsteken want dan vind je hem haast niet terug tussen het geweld van de buren.

Gewoon een prima ding voor 50 euri. Ik zou hem niet zo snel kopen, maar als mijn buurman de "gewone consument" dit haalt en afsteekt, zal ie meer dan tevreden zijn hoor! Zit vanalles in en het tempo maakt hem toch echt wel leuk.

Het is voor mij ook geen 00:00 product, maar lekker om in de vooravond te stoken met de kids is dit een geweldig boxje hoor. Prijs is ook erg netjes.

Voor mij leuk zat om een goedkoop 18.00 showtje te doen.
Beginnen met deze voor ruim een minuut vuurwerk.
Dan gevolgd door een stuk of 8 grotere cakes per twee geschoten en aftoppen met bijvoorbeeld 2 keer cruelty tegelijk met een return of the phoenix en een paar all at once knalcakes erachteraan en je hebt voor niet teveel geld het afsteekmoment netjes geopend ;)

Back
Bovenaan