Familie Fortuin

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 6431
Artikelnaam: Familie Fortuin
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto kruitgewicht: 341 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Eer je eigen verbeelding en ga samen op triomftocht in dit adembenemende sterrenspektakel. In 100 schots worden uw zintuigen rijkelijk verwend! Geniet van de overvloed aan licht.
Tijdsduur: 40 sec.
Kartoneenheid: 9/1
Adviesprijs: € 21,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6431-Familie-Fortuin-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht ik deze tegen komen, dan laat ik hem zeker niet staan. De perfecte rambak voor 18.00.

Tja... En ik geloof dat ik mijn commentaar er verder maar bij laat. Maar het is voor een bepaalde doelgroep natuurlijk en dat zijn wij in ieder geval niet.

Wel een hele vreemde plek om een demo te houden zo met op de voorgrond al die auto's die langsrijden.
Wat betreft dit exemplaar, het is niet iets om met trots aan te steken, ik zou me in ieder geval schamen als ik hiermee aan zou komen. LOL :D

Ik bedoel je betaald 20 euro voor 100 schoten, dan is het toch gewoon voor de fun zo'n item. Ik denk niet dat je er veel van mag verwachten, voor een huisvader met jonge kinderen is dit mss nie spectaculair maar wel geinig

Vind het voor 20 euro ook wel te doen. Denk niet dat ie bij velen hier in de collectie zal zitten, maar voor een huisvader met kleine kids is dit dikke prima. Goed te betalen, lange tijdsduur en veel schoten.

Back
Bovenaan