Fallout

bruijntjeluc

VWC lid
Artikelnummer: 6828
Artikelnaam: Fallout
Netto Kruitgewicht: 1770 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Kräftige Grünflimmer-Weiden mit Zentrum aus blauen Sternen und fallendem Blüten-Regen in Rot
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 0:44
Adviesprijs: ...

Dus het is een 100 shots boxje met 30mm tubes en 1.770 gram. Waarom dan toch F4? Dat kan dan alleen met de burst te maken hebben, of...?

Dus het is een 100 shots boxje met 30mm tubes en 1.770 gram. Waarom dan toch F4? Dat kan dan alleen met de burst te maken hebben, of...?

Zonder compound constructie valt een 100s 30mm bijna gelijk onder f4. Daarnaast zal de burst verhouding ook iets ruimer liggen maar dat is in dit geval niet de hoofdreden

F3 Max 1000gram per losse cake en Max 4kg compound

meeste van die blokken hebben paar cm visco, die dan overgaat naar quickmatch.
en misschien dat sommige blokken alleen gemaakt worden om elektrisch ontstoken te worden, en zodoende niet onder f3 kunnen vallen?

qua burst en effect ect ect moet deze wel mogelijk zijn in f3 of zelfs f2

Zonder compound constructie valt een 100s 30mm bijna gelijk onder f4. Daarnaast zal de burst verhouding ook iets ruimer liggen maar dat is in dit geval niet de hoofdreden

dat was ook mijn eerste gedachte, bij nader inzien zijn er toch best veel (geen compound) blokken die aan 1 stuk zitten, en dan onder f3 vallen. de JW337 bijv (daar is de spreiding en burst veel beter dan de fallout van blackboxx)

dat was ook mijn eerste gedachte, bij nader inzien zijn er toch best veel (geen compound) blokken die aan 1 stuk zitten, en dan onder f3 vallen. de JW337 bijv (daar is de spreiding en burst veel beter dan de fallout van blackboxx)

Klopt maar Jorge heeft veel gouden oude cakes uit de f4 collectie van vroeger omgebouwd naar een compound f3 variant. Jw337 jw338 bijv zijn al jaren bekende f4 blokken net als de 100sh 30mm types zoals de 414,415,417,418 ect, in f3 nu te koop alleen wel compound.

Jw337 bestaat dus nu uit een compound van 2 cakes. Binnen f3 kun je tot 50mm mits je niet over de 40gram per shot gaat. Funke kiest er hier dan weer voor om 40gr in 38mm te laten omdat dat ook prima kan en veel ruimte scheelt maargoed ik dwaal af..

Back
Bovenaan