Fallas de Valencia 2017 filmtopic Issie

Bedankt voor de film issie. Die hebben wij ook gepakt. Blijft verrassend hoe zo'n klein ding zo veel kabaal maakt.

Woaaaah :D Bedankt voor dit topic man! Echt hele vette beelden met prachtig geluid onder de video's!
Genieten dit en hopen dat ik er volgend jaar ook bij kan zijn.

Het geweld en vooral de finale van een straatmascleta dreunt in zo,n smal straatje altijd lekker door.Blijft geweldig om hier bij te zijn! :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker waar, die straat mascleta's gaan ontzettend hard, altijd genieten de laatste dagen. Mooi op de fiets de stad door crossen op zoek naar de straat mascleta's.

Het zijn keer op keer topkwaliteit films Issie, dank daarvoor. Had bij het bekijken van de laatste film mijn koptelefoon op en dan komt het geluid echt goed over. Alleen het geluid al als de shells de lucht in worden geschoten, heerlijk. Ik kijk al enorm uit naar Fallas 2018!

Het zijn keer op keer topkwaliteit films Issie, dank daarvoor. Had bij het bekijken van de laatste film mijn koptelefoon op en dan komt het geluid echt goed over. Alleen het geluid al als de shells de lucht in worden geschoten, heerlijk. Ik kijk al enorm uit naar Fallas 2018!

Dankje er komen er nog een hoop aan. Moet alleen de tijd even vinden om alles te uploaden, maar het komt er zeker aan.

was er ook jammer dat ik je mist meestal ben bij vuurvent ,achie Arabier,lex klaas.
mooie films allemaal

Back
Bovenaan