Fallas 2027 wie gaan er?

Ik heb idd van meerdere gehoord dat de oude locatie beter was,we gaan het mee maken.
Ga voor het eerst met mijn zoon dus wordt sowieso bijzonder.

Vond de rozentuin echt top vorig jaar. Kwamen vorig jaar de laatste Castillo 20 minuten ervoor aan. Dat kan ik niet aanbevelen maar in theorie kan het 😂
haha oke ligt de rozentuin een beetje tegen het afgezette gebied aan?
Als je er een beetje kan zitten dan vermaak ik me wel met een paar biertjes een uur 😂

Deze plek moet ik ook (op tijd) zien te vinden.
Heb dit jaar enorm genoten van de Castillo's, maar stond elke keer niet echt prettig.
Aantal keer ook weggestuurd dat we niet verder mochten, was soms best frustrerend als je nergens bekend bent😞

Laatst bewerkt:
Vroeger,de laatste keer dat ik geweest ben werden de avondshows vanaf een andere locatie geschoten.
Sinds een paar jaar vanaf de huidige locatie maar dat heb zelf nog niet meegemaakt vandaar mijn vraag.
De Rozentuin ligt voor mij aan de andere kant van de brug vanaf mijn hotel gezien maar dat maakt niet zoveel uit dan.
Daar kan je 10 min van te voren aan komen, staan weinig mensen in het park.

Wij waren toch uren voor de show begon al op pad, zoekend naar een goede plek.
Overal werden de toegangspaden afgesloten, stja en dan sta je in de grote meute.
Een heel verschil met de film hierboven:

Hoop volgend jaar op een beter plekkie en vooral wat minder druk.
Zelfs iemand die vroeg of ik mijn arm minder hoog wilde houden, want hij zag niks :frusty:(kijk dan weet je dat je niet goed staat( Ben overigens gewoon blijven staan, rot op zeg 🖕

Ja, je kan daar nog een stukje naar voren lopen en dan kom je het hek tegen. Dit filmpje is van die locatie:
Oke thanks dan gaan we daar ook plaats nemen.
Dat scheelt een hoop frustraties als je meteen een goede plek hebt.
Geweldig filmpje ook!

Laatst bewerkt:
Oke thanks dan gaan we daar ook plaats nemen.
Dat scheelt een hoop frustraties als je meteen een goede plek hebt.
Geweldig filmpje ook!
Zeker doen. Afgelopen jaar was er ook echt een beetje en oud en nieuw sfeer voor de shows. Werd lekker door gestookt zonder al die illegale meuk. Gewoon met spul uit de winkel, was een heerlijke sfeer.

Back
Bovenaan