Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb er ook onwijs veel zin in, gaat geen dag voorbij of ik denk er aan
Inmiddels weer 1 van mn beste vuuwerk/karpermatties die ook geboekt heeft, voor ons alle drie de eerste keer Fallas echt benieuwd !
@omepje Je kan toevoegen aan de startpost: Shib 14 t/m 19 vanaf Eindhoven
Supergezellig man ! Kunnen we eindelijk weer eens met zn allen samen genieten/stoken na al die jaren, we gaan er een fantastische week van maken daarJe hebt me overgehaald om ook weer te gaan
De laatste keer was 2018 uit mijn hoofd dus dat werd wel weer tijd.
Zit elk jaar in Villacarlos, achterom zit een hek met een bel naar een inpandige parkeerplaats, daar mag je ook je fiets zetten.ik hoor dat veel mensen kiezen voor hotel villa carlos nou heb ik een vraag.. ik lees dat je daar geen fiets kan stallen op het terrein van het hotel, laten jullie dan je fiets ergens buiten of wordt die dan snel gestolen?
Ohh top huur je altijd een fiets van het hotel zelf? Las dat dit ook kanZit elk jaar in Villacarlos, achterom zit een hek met een bel naar een inpandige parkeerplaats, daar mag je ook je fiets zetten.
Nee, aan de overkant zit een bike rental, die scheelt nogal in de kostenOhh top huur je altijd een fiets van het hotel zelf? Las dat dit ook kan
thanks voor de tip bedoel je aan de overkant het fietshuur bedrijf “Like Bike” ?Nee, aan de overkant zit een bike rental, die scheelt nogal in de kosten
Low cost Bike Rentalthanks voor de tip bedoel je aan de overkant het fietshuur bedrijf “Like Bike” ?