Fallas 2018 [Wie gaan er]

Staat al jaren op de planning en zelfs al 1x na alles geboekt te hebben moeten annuleren i.v.m aankoop van een woning.
Dit jaar staan mijn pijlen op malta gericht in augustus...soort van huwelijksreisje:bonk:

Hotel geen ervaring mee Lars, hebben altijd in een appartement gezeten. Heeft voor ons zo veel meer voordelen dan een hotel.

Maar zullen ongetwijfeld mensen zijn die er al eens in een hotel hebben gezeten.

Hotel Silken Puerta.goede keuze.zit je vlak bij de bedding en bij Alameda park.is nog geen 10 minuten lopen.Of hotel de"les artes".is ook dicht bij het park.Vlakbij een aantal wijkmascleta,s. Heb met beide hotels goede ervaringen.maar ook hier geldt: hoe eerder je boekt...:-)

Volgend jaar ook voor het eerst. Na lang twijfelen nu het besluit genomen toch echt te gaan! Gelukkig ook nog iemand gevonden om samen mee te gaan! Echt superveel zin in!!!!!!!

Is ook niet erg.

Dit jaar was ik echt ziek van. alles geboekt inclusief rondreis van te voren door spanje en moeten annuleren ivm knie operatie. Moet van de week terugkomen...herstel wil niet erg......

Vandaag zal er een liefhebber van vuurwerk bij Jhonny de Mol te gast zijn in Hotel Syndroom. Hier zal oa een stukje van Fallas te zien zijn. Het begint vanavond om 21:30 op RTL4.

Laatst bewerkt:
Ik hoop volgend jaar weer te gaan. Dit jaar 1 show meegepakt.. Was heel tof.
Ik ga liever niet alleen. dus moet eigenlijk iemand zien te vinden :p

Vandaag zal er een liefhebber van vuurwerk bij Jhonny de Mol te gast zijn in Hotel Syndroom. Hier zal oa een stukje van Fallas te zien zijn. Het begint vanavond om 21:30 op RTL4.

Heb de aflevering van Hotel Syndroom gezien en het is natuurlijk geweldig dat dit voor de betreffende vuurwerkliefhebber mogelijk is gemaakt. Geweldig ook hoe hij begon te stralen op het moment dat hij over zijn passie begon te praten, erg herkenbaar. Ook nog even een mooi shot gezien van een Spaanse vuurwerkwinkel en de stookbeelden waren een leuke toevoeging. Ik kijk er enorm naar uit om dit zelf volgend jaar te gaan ervaren.

Inderdaad, geweldig mooie beelden hoor. Prachtige ervaring voor hem. Zaten enkele leuke en erg bekende stukken in. Ben wel erg benieuwd of hij ook lid is van het forum.

Ja zeker. Dat was ik. Was een hele toffe ervaring ;)

Hey leuke ervaring, en mooi om te zien dat er meer freaks zijn zoals mij :).

Ben er dit jaar voor de 3x weer bij in Valencia :).
En heb de afgelopen tijd vaak op fpm gepost, maar daar zal ik hier verandering in brengen :).:D

Ben aanwezig van 13-20 maart :).(Eindhoven / Amsterdam):D:D zin aan #valencia blijft verslavend.

Wie Hustla & vrouw, Maximus, Alexus, Aart en vriend!
Wanneer: 15 t/m 20 voor een gedeelte van de groep en 15 t/m 21 voor de rest :)
Waar: Appartement bij Mercat Central en laatste dag Hotel aan zee ivm gunstigere prijzen.
Vlucht: Transavia Eindhoven

Ja na een jaartje of 2 afwezig te zijn geweest, zijn we er weer bij :) Samen met vrienden waarvan 4 fallasmaagden :D 4 personen verblijven van 15 t/m 21 maart en de rest gaat op de 20e al naar huis.

Mooi groot appartement met dakterras bij Mercat Central!

Via welke site heb je nu al een appartement geboekt dan? Ik weet dat het voor sites als airbnb nog erg vroeg is

Ik ben van plan om volgend jaar ook te gaan. Dit jaar ben ik ook geweest alleen was ik daar met mijn familie. Hierdoor heb ik niet veel straat mascleta's mee kunnen maken. Volgend jaar ga ik met vrienden en wil zoveel mogelijk straat mascleta's meemaken.
Kunnen jullie me advies geven in welke wijk(en) het meeste gebeurd omtrent de mascleta's? Dan ga ik daar ook ons appartement boeken.

Bvd

Ik ben van plan om volgend jaar ook te gaan. Dit jaar ben ik ook geweest alleen was ik daar met mijn familie. Hierdoor heb ik niet veel straat mascleta's mee kunnen maken. Volgend jaar ga ik met vrienden en wil zoveel mogelijk straat mascleta's meemaken.
Kunnen jullie me advies geven in welke wijk(en) het meeste gebeurd omtrent de mascleta's? Dan ga ik daar ook ons appartement boeken.

Bvd

In de wijk ruzafa is altijd iets te beleven. Zelf ga ik altijd zo dicht mogelijk bij het plein zelf (plaza del ayuntamiento)

Back
Bovenaan