Fallas 2018 [Wie gaan er]

Wij hebben dan ook eindelijk een appartement geboekt. Was behoorlijk zoeken dit jaar, maar we hebben iets gevonden voor 10 man op 10 minuten lopen van het plein. Nu al zin in.

Weer even de startpost aangevuld met de laatste info. Zoals Wesley al aangaf is het appartement geboekt en ik kijk er nu toch wel heel erg naar uit!

Ik vind de accommodaties wel steeds duurder worden moet ik zeggen. Waar ik paar jaar geleden nog 600 ofzO voor een week kwijt was (vliegen en verblijf) ben je nu al gauw 1000 kwijt. Die spanjaarden profiteren goed van las fallas

Klopt, helemaal mee eens. Was dit jaar ook voor het eerst dat we veel moeite moesten doen om een appartement te boeken.

Jaa, ik ga ook heen voor de eerste keer ��, Samen met mijn vriendin vliegen we de 16e vanaf Eindhoven en we gaan de 23e weer terug, hebben een appartement vlakbij het centrum ��

Inderdaad...de appartementen worden steeds duurder lijkt wel....aan de andere kant...blijft vraag en aanbod he? En als je ziet hoeveel nederlanders er wel niet naartoe gaan.....

Yes, het gaat er dan toch van komen. Niet heel lang helaas maar ben al blij dat het door kon gaan. Ik ga samen met mijn neef en zwager van 16 t/m 19 maart. We vliegen vanaf Zaventem Brussel en appartement ga ik morgen boeken. Heb er nu al zin in ...

Wij hebben nog steeds 1 plek over in ons appartement. Kamer delen samen met iemand :)
15 - 20 maart! Eventueel optie tot 21 mrt ivm vluchten.

Wie: Starmine + collega
Wanneer: 10 t/m 21 maart
Waar: Bij het Turia park
Vlucht: Transavia - Amsterdam

Ook een leuke gelegenheid om anderen te ontmoeten. Ik ben niet heel actief op het forum, maar dat wordt wel meer (zeker na Valencia :) ).

Mooi om te zien dat steeds meer leden gaan, top. Ondanks dat het nog even duurt en Oud en Nieuw voor de deur staat kriebelt Fallas ook alweer redelijk.

Wie: -Ghost-
Wanneer: 13 t/m 21 maart
Waar: 50 meter van ayuntamiento af :cool:
Vlucht: KLM schiphol

Vorig jaar kon ik op het laatste moment niet omdat ik in het ziekenhuis lag na een ongeluk, dit jaar ga ik alles inhalen :cool:

Eerste jaar voor mij, en de camera gaat mee :D! Super veel zin in!

Nog tips welke winkels/producten aanraders zijn om zelf te stoken?

Zal zeker lastig worden, maar als je puur naar de veiligheid kijkt snap ik het volkomen.
Zullen het zien hoe het uitpakt.

Beste iedereen,

Zojuist voor mijn verjaardag een tripje naar valencia gekregen van mijn vriendin.
Van 16 tot 18 maart.

Na oud en nieuw ga ik mijzelf wat meer verdieppen in dit topic want dit kwam als een totale verassing. Iedereen veel plezier morgen en tot in valencia💪

Beste iedereen,

Zojuist voor mijn verjaardag een tripje naar valencia gekregen van mijn vriendin.
Van 16 tot 18 maart.

Na oud en nieuw ga ik mijzelf wat meer verdieppen in dit topic want dit kwam als een totale verassing. Iedereen veel plezier morgen en tot in valencia��

Mooi z'n verjaardag cadeau van je vriendin te krijgen je gaat genieten :).
Als je met een grote groeps freaks wilt staan tijdens die dagen zou ik tussen bloemenstal 7 en 9 gaan staan. Aan de kant van de straat : Carrer de Correus. En zou ik proberen om er op tijd bij te zijn in het weekend want worden dan drukke dagen iedereen is vrij en dat merk je op het plein.

Verder op verrasendvalencia.nl,(volgens mij van een mede gebruiker ) staat elkaar een lijst, met straat mascleta's over waar en hoe.

De straat mascleta's waar je naar toe kan zijn :

16 maart - 21:30 - Mascletà Nocturna
• Waar: Falla Pío XI-Fontanares. Carrer de Pius XI
• Bron: Bevestigd door de vereniging

16 maart - 21:00 - Mascletà Nocturna
• Waar: Falla 99. Op of rondom de kruising tussen
Carrer de l'Erudit Orellana en Gran Via de Ferran el Catolic.
• Bron: Niet 100% zeker maar dit evenement vindt ieder jaar plaats.

17 maart - 14:15 - Mascletà
• Waar: Falla isabel la catolica.
Op de kruising tussen Carrer de Ciril Amorós en Carrer d'Isabel la Catòlica.

18 maart - 14:15 - Mascletà
• Waar: Falla isabel la catolica.
Op de kruising tussen Carrer de Ciril Amorós en Carrer d'Isabel la Catòlica.
• Bron: Niet 100% zeker maar dit evenement vindt ieder jaar plaats.

Verder is fallas heel verslavend :P, en wil je eigenlijk elkjaar er op nieuw naar toe als is het maar voor een paar dagen. Eerste jaar 5 dagen toen 7 dit jaar weer 7, en volgend jaar denk ik over 10/12 dagen :)

Op palau de la musica wordt veel gestookt door freak's in de avonden tussen 19.00 - tot het begin van de avond show. (maar keuze die je maakt of je voor straatmascleta's gaat over daar gaat stoken. (ik zelf heb vorig jaar 19-21 mascleta's gezien en genoeg op palau geweest.

Falals is verslavend <3

Op 1 januari begint al weer het aftellen naar fallas <3 man wat heb ik hier zin in :).

Inderdaad, oud en nieuw is geweest dus nu vol gas door naar Fallas toe leven. Alles is geboekt, wij zijn er dus helemaal klaar voor. Donders veel zin in.

Back
Bovenaan