Fallas 2016

Misschien stomme vraag, is er een programma waar er allemaal masclettas en shows zijn? Of lopen jullie er gewoon tegenaan?

Misschien stomme vraag, is er een programma waar er allemaal masclettas en shows zijn? Of lopen jullie er gewoon tegenaan?

Stomme vragen bestaan niet alleen stomme antwoorden ;)

De mascleta's zijn elke dag op het plein om 14:00 en de avond shows wisselen qua tijd maar dit is altijd te vinden in programma's die op internet komen te staan en op het forum uiteraard.

De straat mascleta's is iets lastiger omdat dit over het algemeen niet op een programma of iets dergelijks staat. Je kan altijd rond lopen in bekende wijken, kijken of er iets hangt en vragen hoe laat het geschoten word. Ook lopen er genoeg nederlanders die weten waar het meeste hangt en die gewoon volgen. Ik ga aankomend jaar zelf voor de 4e keer en ik weet een aardige route waar er altijd wat te vinden is, ook noteer ik van elk jaar locaties en tijden en dit komt vaak elk jaar wel weer terug.

Hopelijk heb je hier iets aan!

en hier was ik hard bezig :p

12439461_1006522536090654_142169012869255421_n.jpg

Je kunt ook de Levante extra kopen, hier staan ook veel straat mascletas in. Vaak kloppen de tijden niet, maar zo heb je wel een idee wat waar ongeveer hangt. Dan van te voren even met de fiets/lopend langs gaan en vragen hoe laat hij gaat. Zo hebben wij al heel wat extra mascleta's gepakt.

Back
Bovenaan