[Fallas 2014] LIVE mascletà livestream (iedere dag @ 13:30~14:10)

• Topic starter Topic starter PMK
  • Startdatum Startdatum

PMK

VWC lid
[Fallas 2014] LIVE mascletà livestream (iedere dag @ 13:30~14:10)

Lokale omroep Levante TV zendt de mascletà uit tussen 13:50 en 14:10.
www.levantetv.es

Ook www.fallas.com zendt (dezelfde beelden) uit via een livestream.
Echter is de site vaak niet bereikbaar.

BhUYmkqCQAA3yeP.jpg

En nog een stream van een andere lokale omroep Canal7 Televalencia "Tele7".
http://live.canal7televalencia.es/live/?liveId=9E9557EFCEBB43A89CEC8FBD3C500247024

Dit is de regionale omroep wat ook de masceltà uitzendt "TV Mediterraneo": http://webtv.tvmediterraneo.es

Laatst bewerkt:
Heb ook zitten kijken, de stream op levantetv was best redelijk. Stream liep lekker door alleen net toen de finale begon even een korte pauze. Goed geluid ook.

Vond de Mascleta erg netjes, heb zitten genieten hier. Nog wat foto's gemaakt van mn pc scherm:

35ceiz7.jpg

15ewc1z.jpg

Wie maakt de mooiste Fallas 2014 foto van zn scherm de komende weken? :p

De eerste die jij gepost hebt Thunderboy zijn alvast geweldig.
Altijd kicken om die gekleurde rook op het plein te zien.

Werkt prima die stream, toch fijn, hopelijk blijft dat zo.
Die van gisteren was trouwens vrij dramatisch, zag op Twitter ook veel negatieve reacties komen, zonde.

nu vanaf half 10 aan het kijken, en alleen maar gepraat in de studio en ik snap er geen hol van:P
hopelijk zie ik nog wat vuurwerk...
ff afwachten.

De Mascleta van vandaag net gezien, dit had een hele mooie geweest om weer wat schermplaatjes van te schieten.
Supervet die rook in de kleuren van de plaatselijke vlag!!

Tering, iemand de mascleta van Tomás net gezien? Allejezus! Als ik er bij had gestaan was ik helemaal gek geworden :D Ging hier al helemaal uit mn dak :droolthum

met de kleur erin is ook mooi zeg heb nu alle films gezien vond 1 niet zo mooi de rest echt super jammer dat ik niet kan meemaken mist nu echt erg

Back
Bovenaan