Fallas 2009

Een spaans 50 mm shellkitje Carcasas 50 mm Platon S.A.
Filmed by Elgielo

movie

Deze kitjes zijn zeker de moeite waard.Zelf kon ik het natuurlijk ook niet laten om een kleine aanschaf te doen.Binnen een half uur was het weer weg:bonk:

1511564.jpg

Deze kitjes zijn zeker de moeite waard.Zelf kon ik het natuurlijk ook niet laten om een kleine aanschaf te doen.Binnen een half uur was het weer weg:bonk:

image

Het shellkitje op jou foto is niet degene in mijn filmpjes corne!

De XXL century die ik zie komt bij El Fallero vandaan en de Platon kitjes bij pyroshopping!

Zoals ik al zei zijn die van El fallero ook erg goed te doen hoor.

-Roy-

Zeg ik van niet dan?
ik maak alleen duidelijk welke shellkitjes dit zijn op mijn filmpje.
Dit voor de mensen die volgend jaar eventueel van plan zijn om deze aan te schaffen!

Paar mooie sfeer beelden gezelligheid grote groep stokers en vuurwerk dat maar door gaat ken niet beter :)

Kids Desparta by Powder Finger
Time: 7:45am.

A local kids desparta during Las Fallas 2009, I love it, only problem is, it woke me up after just 3 hrs sleep from the party the night before.

video:http://www.vimeo.com/3974790

De rook was inderdaad van het stoken, nog nooit zoveel rook gezien bij palau haha:p

Ja joh, zeker de 18e 's avonds was een mooi gekkenhuis haha.
Mannetje of 40 toch wel? En iedereen een mooie tas vol stookvoer :D
Stapels atomico's, trueno's, trueno rockets, traca's en shellkitjes... sjonge, heimwee!!

Heb je nog meer van die 'stoken bij Palau' beelden?
Er is toch tamelijk veel gefilmd daar, maar heb alleen jouw 2 filmpjes gezien tot nu toe.

Ja joh, zeker de 18e 's avonds was een mooi gekkenhuis haha.
Mannetje of 40 toch wel? En iedereen een mooie tas vol stookvoer :D
Stapels atomico's, trueno's, trueno rockets, traca's en shellkitjes... sjonge, heimwee!!

Heb je nog meer van die 'stoken bij Palau' beelden?
Er is toch tamelijk veel gefilmd daar, maar heb alleen jouw 2 filmpjes gezien tot nu toe.

Op m'n youtube kanaal staat het 1 en ander, zou binnekort nog wat meer uploaden.

http://www.youtube.com/user/DrekH2SC

:bye:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan