FALLAS 17 gewonden! door explosie!

Zag gisteravond op het NOS journaal dar er 17 gewonden zijn gevallen bij een explosie van een vrachtwagen met vuurwerk erin!
Het filmpje op de NOS site doet het niet helaas.
Nu maar hopen dat er niemand van VWC gewond is geraakt!

Ja zag het voordat de mascleta begon van gister....
17 gewonden en een huis ontzet...
Ja met zo een 300 vuurwerken in 20 dagen kan er wel eens wat mis gaan hè gelukkig geen doden anders had het ook wel eens over kunnen zijn met de soepele regeling...
:bye:

Fred Moontan (kennen jullie denk ik wel)
Ging er volgensmij ook heen.
Is met hem iets aan de hand?
Ja voor de andere is het ook erg hoor!
Maar hopen dat niemand van vwc gewond is of iemand anders.

Waarom denk je dat er iets met moontan is....:bonk:
Hij ging er inderdaad heen heb nog niet echt iets van hem vernomen misschien komt dat nog...

Moontan? Nog nooit van gehoord :bonk:

Komt die Moontan ook wel eens op dit forum?:bonk:

Back2point ik denk niet dat er iets met iemand van dit vwc is gebeurt, anders had gerwin dit ons wel verteld.
En als NOS het had uitgezonden was erbij gezegd dat er (zou het zo zijn) Nederlanders bij waren.
Volgens mij is dit niet het geval:wink:

Er is inderdaad niemand gewond geraakt van de Nederlanders die er waren bij dit ongeval. Het is wel een ravage geweest, in de krant daar stond ook een foto ervan, ziekelijk. Gelukkig geen doden hierbij inderdaad, maar zulke dingen kunnen nou eenmaal gebeuren ja. :sad:

Er is inderdaad niemand gewond geraakt van de Nederlanders die er waren bij dit ongeval. Het is wel een ravage geweest, in de krant daar stond ook een foto ervan, ziekelijk. Gelukkig geen doden hierbij inderdaad, maar zulke dingen kunnen nou eenmaal gebeuren ja. :sad:

Bedankt voor jullie bezorgdheid. Doet me goed. Maar gelukkig niemand van ons erbij betrokken. Maar zo zie je maar weer wat er allemaal kan gebeuren.
Ik hoop dat de gewonde mensen er goed van afkomen.
We are all still alive.!!

Als je die fotos in de krant zag dat zag er niet echt goed uit..

Gelukkig is het nog goed afgelopen

Back
Bovenaan