Fall Out Zone Display Box 100 Shots [Surex Fireworks]

Deze über vette cakebox is te zien als 11e product in onze show vanaf 7:05.

Ook wij hebben dit jaar kunnen genieten van de Surex - Fall Out Zone! Echt een goed box met veel verschillende effecten:applause:. Die salutes op het einde waren genieten.

Hoop dat jullie onze video ook kunnen waarderen!

Is deze box standaard 165eu? Of is die afgelopen jaar nog wel een keer voor minder te koop geweest?

Deze is wel echt super goed uitgewerkt. Prachtig hoe Surex dat doet. De salutes zijn genieten! Te zien vanaf 3:25.

Hele gekke box, inmiddels best veel filmpjes gezien, maar het is niet dat alle repen netjes achter elkaar gaan. Vonkoverslag of fabriekskwestie?

Dit is echt een mooie box, zonder twijfel mogelijk, niet zozeer om mooie effecten maar meer om de intensiteit en de goede ti-salutes. Zou ik hier 165 euro voor betalen? Nee, dat niet.

Ik heb hem vorig jaar mogen ervaren van de buurman die vertelde idd de prijs van € 165,- maar dat is hij ook echt waard! Inmiddels kost hij €214,50.

En qua "problemen denk ink puur vonk overslag want de versie die ik heb mogen ervaren ging gewoon goed! Alle repen zonder vertraging of overslag.

Ik heb hem vorig jaar mogen ervaren van de buurman die vertelde idd de prijs van € 165,- maar dat is hij ook echt waard! Inmiddels kost hij €214,50.

Nou, ik vind dat nogal een gewaagde uitspraak, "dat is hij ook echt waard!"
Sowieso kan je dit niet zomaar zeggen, want daarmee geef je aan dat dit dan voor iedereen zou moeten gelden. Beter is om het klein en bij jezelf te houden, "Ik vind" is toch in dit geval beter dan "dat is". Maar voor de rest snap ik je punt wel hoor, dat heel veel mensen het wel waard vinden ontken ik niet. ;)

En qua "problemen denk ink puur vonk overslag want de versie die ik heb mogen ervaren ging gewoon goed! Alle repen zonder vertraging of overslag.

Ja, dat zou de box net iets mooier maken. Tempo blijft er toch wel inzitten.

Ik vind €215 best veel voor deze box, maar dat vuurwerk duurder is geworden doe je niks aan. Wel echt genoten van de krachtige mooie box. Staat gewoon weer op mijn lijstje.

Heerlijk genoten van deze box! De salutes waren top en die laatste 2 rijen tegelijk geeft het wel een dikke finale!

Back
Bovenaan