Falcon

Yep, was mijn idee ook. Misschien is het nu makkelijker te maken zonder salvo's, maar dan snap ik niet waarom ze voor deze vorm hebben gekozen.
Zit erg veel lucht tussen de tubes.
Nou ja, Als het maar een helsch kabaal geeft!

Sterker nog, het is de Sky Screamer, alleen met een Diamond jasje aan....Ze komen ook uit de zelfde fabriek....Beko en Diamond zijn beide Vulcan.

ben ik benieuwd of het nu wel gelukt is om dat ouwe geluid terug te krijgen of dat dit in 't echie toch een slappere versie van vroeger blijkt te zijn. En dan is nu iedereen er opeens blij mee :p

Topcake dit.. wat een heerlijke schreeuw zit hierin zeg...
Ben alleen erg bang dat dit blokje rond de 70/80euro zal gaan hangen.. en dat zou zonde zijn, want dan laat ik 'm staan.

70 euro met 30% korting gaat nog net, want dan komt deze onder de 50 euro, en dat vind ik echt de limit voor een 500 grams bak die alleen I-shape schiet.
Deze bak zou trouwens goedkoper kunnen, want er zit belachelijk veel ruimte tussen de tubes, en da's volgens mij nergens voor nodig.
Heeft een Hypnotized b.v. ook niet. Dan zouden er makkelijk 6 in een karton passen i.p.v. b.v. 4.

Wat een heerlijke cake dit zeg.
Als de prijs een beetje aangenaam is d.w.z onder de 50 euro ga ik hem aanschaffen.

Topcake dit.. wat een heerlijke schreeuw zit hierin zeg...
Ben alleen erg bang dat dit blokje rond de 70/80euro zal gaan hangen.. en dat zou zonde zijn, want dan laat ik 'm staan.

Nee hij word niet zo duur. Maar wel iets meer dan 50. Maar met 30% korting komt hij daar wel onder.
Later meer.

wat een wereld bak zeg. jammer dat hij niet onder grens van 50 gaat vallen anders had ik er wel een paar willen mee nemen

wat een heerlijke bak. als de prijs mee zit zal deze vast en zeker deel uit gaan maken van mijn 0:00 projectje en per 3 gaat ie helemaal geweldig:D

Gewoon de oude Sky Screamers.
Niets meer, niets minder.

Leuk voor een subtiel prijsje. zo'n 35 euro. Max.
Ingewijden weten wel waarom.

:)

@ Jupilerfreak.

Je hebt helemaal gelijk. Ik zie iedereen hier Supergeil worden van een bak dat toch hetzelfde is als de Skyscreamer die mij toch destijds van een koude douche liet thuis komen. Het is een leuk bakkie, niet meer vernieuwend en uniek. En 60 euro is Way too much. Ik zou het zeker wel weer overwegen te kopen voor 30,00 euro, niet meer.

26 voor 42 shots is de Hypnotized.
Dan is de Falcon 37 euro voor 60 shots als de fluiten hetzelfde zijn, maar als de fluiten/krijsen lijken op de oude Sky Screamers is hij voor mij ook echt wel 50 euro waard.

Zelfs ik, zuinige Groninger met klein budget, zit te denk dit te kopen met die prijs net boven €50. Met 10% voorverkoop korting is het écht aan de max. wat ik voor een cake wil uitgeven maar dat heb ik over voor iets dat ik echt heel graag wil hebben. Ik heb destijds de Sky Screamers gemist, deze fluit van de Falcon klinkt op film zoals hij hoort te zijn en dan laat ik 'm niet schieten. 't Wordt m'n 00.05 fluitbak (na de rol).
En toch wacht ik eerst wel even de ervaringen van publieke demo's af alvorens te bestellen...risico's wel even minimaliseren hè ;)

Heb deze gisteren live gezien,schiet in contstante tempo harde rauwe fluiters die heel hoog kwamen vindt deze fluitbak een topper.

Ook ik heb hem gisteren gezien in Barendrecht, maar vond hem in het echt minder dan op de filmpjes. Toch blijft dit in mijn ogen een uniek product, alleen vind ik de prijs van 59,95 veel te hoog. Met een leuke korting overweeg ik om dit product te kopen, aangezien ik er minstens drie wil voordat ik hem afschiet.

Naar mijn idee was de oude sky screamers toch een stuk scheller van fluit, al waren deze ook niet verkeerd.

Ach met 30% is dit dus prima te doen.
Ik ben niet bij een demo geweest helaas, maar Vincer? Stond je er dichtbij? (straatafstand)

Ik stond er denk ik zo een 20 meter vanaf, dat was de eerste keer dat ik hem zag. De tweede keer stonden we er zo een 50 meter vandaan, toen werd die dus nog een keer geschoten in de "finale".Ook al viel die een beetje tegen, het blijft gewoon een mooi product, die uniek is in zijn soort.

Ik ben er gisteren oog geweest :D en we stonden met zijn allen er een meter of 20 tot 40 vanaf ongeveer...maar de fluiters waren wel goed vond ikzelf. Een heerlijk geweld als je deze afsteekt...per drie of meer: oorlog in de straat :p

Verslag komt vandaag nog online als het goed is :D

Back
Bovenaan