Falcon Rocket [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

Artikelnummer: NL324
Artikelnaam: Falcon Rocket
Bruto Gewicht: 40 gram PTS per pijl
Aantal Vuurpijlen: 5 stuks
Effectomschrijving: evenwijdige effecten, voor de liefhebber
Richtprijs: €25.50,-
Verpakkingseenheid: 10/5

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Iemand deze ooit gehad?

Heb wel eens 75 grams bolpijlen van herlat gehad, maar vond die niet veel aan.

ik ga ze dit jaar denk ik maar eens proberen, gewoon om te zien of het wat is.
is het wat, dan is dat mooi meegenomen. Is het niks, helaas, maar dan komen ze er gewoon niet meer bij.

ik zal ze hoogstwaarschijnlijk ook op film zetten.

Laatst bewerkt:
Gister opgehaald om te proberen en te filmen.
Effectomschrijving op de pijlen:
de 2 kleine pijlen: Red to silver rain
de 3 grote pijlen: Gold to blue rain

Foto's:
XWv9FH0.jpg

AUWFLbl.jpg

film volgt begin januari.

Laatst bewerkt:
Zoals inmiddels bekend is, heb ik dit jaar deze pijlen gekocht om ze te proberen.
Heb ze afgestoken zonder enige verwachtingen.
Het was dus een aangename verrassing om te zien dat het erg mooie pijlen waren.
Enige nadeel aan de pijlen vond ik dat ze soms wat hoog gingen.

De effectomschrijving die op de pijlen zelf staat klopt niet, want er zitten meer effecten in (en er zijn maar 2 hetzelfde)

Ik heb ze op film gezet. Camera laat niet helemaal zien hoe mooi de kleuren/deze pijlen zijn, maar geeft zeker een goed idee van de effecten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Eddy.

Zoals inmiddels bekend is, heb ik dit jaar deze pijlen gekocht om ze te proberen.
Heb ze afgestoken zonder enige verwachtingen.
Het was dus een aangename verrassing om te zien dat het erg mooie pijlen waren.
Enige nadeel aan de pijlen vond ik dat ze soms wat hoog gingen.

De effectomschrijving die op de pijlen zelf staat klopt niet, want er zitten meer effecten in (en er zijn maar 2 hetzelfde)

Ik heb ze op film gezet. Camera laat niet helemaal zien hoe mooi de kleuren/deze pijlen zijn, maar geeft zeker een goed idee van de effecten.

+ http://www.youtube.com/watch?v=nRv1izAQsoI" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=nRv1izAQsoI"> http://www.youtube.com/watch?v=nRv1izAQsoI" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Eddy.

Wauw zijn zeker mooi ja en nu voor 17 euro per set bij goedkopervuurwerk.nl zag ik :)

bedankt voor het filmpje, ze zien er inderdaad goed uit. dit jaar ook maar halen bij goedkopervuurwerk.nl prijs is goed te doen daar! :D

Wow, die zijn bovenverwachting mooi zeg! Zena is en blijft wel goed met pijlen...

En zo zie je maar dat filmpjes mensen kunnen overhalen.. 5€ per pijl oogt duur, is ook duur trouwens. Maar ergens met hoge korting of gratis vuurwerk wel te doen!

Erg goede pijlen, vind ze zelfs beter dan Killing Arrow of Light Year! (heb ze allemaal gehad)

Back
Bovenaan