Fading stars

Topper van een cake. Blij dat ik hem er bij heb dit jaar.
Hier nog een filmpje van een demo in Duitsland. (oktober 2017)

Ben er keer op keer weg van als ik een film van de Fading Stars bekijk. Helaas nog niet zelf gehad of in actie gezien op een demo. Als de uitwerkingen op film al zo kleurrijk en helder zijn dan moet dit live gewoon genieten zijn.

Heb ook een kartonnetje gekocht, twijfel alleen hoe ik ze afsteek. Misschien per 4 en dan 2 gewoon los. Of gecombineerd met andere cake. Even brain stormen

Bij mij gaan ze in de show gecombineerd worden met de Crackling willows.

Dus word het de Willows in exotic colors hahahahaha

Gr
Marchel

Ik vind het filmpje dat Fred post juist een stuk minder dan de eerdere films.
Komt op mij over alsof de kleuren een stuk minder vel zijn. Hopelijk heeft dit met de camera of instellingen te maken. Want ik vind dit een pracht cake, maar op bovenstaand filmpje vind ik hem een stuk minder over komen.

Ik vind het filmpje dat Fred post juist een stuk minder dan de eerdere films.
Komt op mij over alsof de kleuren een stuk minder vel zijn. Hopelijk heeft dit met de camera of instellingen te maken. Want ik vind dit een pracht cake, maar op bovenstaand filmpje vind ik hem een stuk minder over komen.

Scherp opgemerkt, heb meteen een aantal filmpjes geopend en bij al die filmpjes waren de kleuren inderdaad feller en scherper. Ik ga er dan ook van uit dat het in dit geval aan de camera ligt ( hopelijk )

@ Wesley, goed opgemerkt. Het zal denk ik met de camera instellingen te maken hebben. Kleuren zijn zo wie zo moeilijk te filmen en de afstand speelt ook een rol.
Hieronder nog een straatfilmpje van Martino:

Dit heeft idd echt met de camera instellingen te maken.
En vuurwerk moet je echt live meemaken.
Een camera, hoe goed ook kan het nooit evenaren.

Gr
Marchel

Op dit filmpje komt ie wel super naar voren:

Als ik dit zie dan staat het echt te jeuken om 'm te bestellen.

Staat in dat Duitse filmpje niet voor niets Geile Farben...dat had er echt niet gestaan als hij de kleuren in het echt zo flets had ervaren als op het filmpje. Oftewel, slechte camera(instellingen) en ik ben nog steeds blij dat ik er 2 heb besteld!!!

Die duitser noemt alles geil.
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken. Boeketten ogen slordig, maar de kleurtjes zijn wel leuk. Wordt hem toch niet voor mij.

Poeh, laatste filmpje is weer beeldschoon. Verheug me erop als opener, kleurtoevoeger aan Charging Horn

Kijk eens in de eerste post, daar staan alle gegevens....

plus kooi he ;) heb liever de precieze gewicht dan 0.5 kg er te veel overheen te zitten he!
vergeet niet dat de woningbouw je ook bij +25 kg het huis uit kan zetten .
liever het zekere voor het onzekere .

Gr Erik

Back
Bovenaan