Fading stars

Ik moet zeggen dat ik deze gisteren redelijk standaard vond tussen al het geweld van de avond. Rommelige boeketten (niet rond) en weinig kleurvariatie.

Oke, dan hadden we gisteren een zwart- wit camera voor de livestream, dit is vele malen beter!

Ik heb deze afgelopen jaarwisseling ook het luchtruim zien kiezen. Ik had geen idee welke cake dit was, maar met dank aan Beastmode kom ik er nu opeens achter dat het deze Fading Stars was :D

Zeer gave kleuren! Echt helder en fel gekleurd.

Ik vond deze echt tegen vallen. Wel veel kleur maar de boeketten waren aan de kleine kant. Naar mijn mening is er zoveel beters te krijgen.

Was juist een hele goede cake, vond ik. Schitterende kleuren en prima grote van de boeketten. Had wel nog die van 2016 moet ik erbij zeggen. Ga hem onthouden voor aankomend jaar. :)

Afgelopen jaarwisseling de 2016 productie gehad. Wat een mooie heldere kleuren! Helaas branden de sterren met de speciale kleuren niet heel lang. Boeketten zijn ook niet super groot in vergelijking met andere peony cakes die ik had, maar zijn wel prima te doen verder.

Van dit effect zou ik nog wel eens een high tempo boxje willen zien. De neon achtige kleuren in de Fading Stars waren echt ongekend, zo mooi! :D

Begin van het jaar stond deze nog te koop in een outlet. Spijt dat ik niet gelijk heb besteld toen ze nog beschikbaar waren

Deze mogen ze wat mij betreft weer in ere herstellen. Echt een beauty en helaas maar 1 keer mogen schieten.

Deze mogen ze wat mij betreft weer in ere herstellen. Echt een beauty en helaas maar 1 keer mogen schieten.

Helemaal met je eens, gelijk weer in productie nemen. Super goede cake die ik gelukkig meermaals heb mogen schieten!!

Back
Bovenaan