Eyecatcher

O mijn god :angry: Wat een ***ding als er maar 1 wordt afgestoken :angry:
Sta je daar op oudjaarsavond, ga je me daar toch een partij af :cry:

Bedankt voor de info mensen... deze ga ik dus echt zeker niet bestellen.

Stelletje oplichters.... :bonk:

Die bak hadden ze gisteren beter in het begin van de Demo kunnen stoken.
In de goedkopere segment serie dus (want dit was een kompleet drama).
Tsja, met de houtprijzen van vandaag de dag........!!!.
Wat niet wegneemt dat ik deze bak voor 20-25 Euro zeker zou aanschaffen.
En dan 3 x .
Wellicht is er volgend jaar een overschot en worden deze bakken tegen dumpprijzen verkocht.
Schrale troost voor degenen die hem nu wel aangeschaft/besteld hebben...van het hout kun je een aardig modelvliegtuigje bouwen.
Een komplete schutting lukt net niet.

Cheers:bye:
Mek

Ben bang dat die dumpprijzen van jou niet gaan lukken.. want ik werk bij een dealer die deze verkoopt.. en bij ons gingen ze als warme broodjes over de toonbank

Vindt het het geld echter niet waard integenstelling je krijgt rotzooi voor je geld.. koop liever 2x 500grammer bijv. blue voodoo dan heb je nog meer geweld en mooier vuurwerk

Had deze pot dit jaar gratis gekregen bij Coppens in uden bij vuurwerk boven de ik meen €275,- euro. Het is inderdaad een ENORM ding, maar wat een baggerpot (matige knallen, matig tot zeer klein boeket en niet helder). Ik zou er maximaal 20 euro voor neerleggen:bonk:. Gelukkig had ik geen grote verwachtingen van deze pot omdat ik de diverse reacties al had gelezen op de fora:)

Zou je deze vandaag de dag nog kopen voor €99,95..... Als kleine koala heel december lang in de folders kwijlend naar deze cake gekeken. "Wie betaalt dat nou voor 1 cake?!", "Is het zn geld waard?", "Waarom haal je er niet heel veel losse cakes voor?"... En toen, een miezerige 2 januari, ging die opeens achter de straat de lucht in. Herkende m uit duizenden. En hij bleef maar gaan! Wat tof, zulke oude producten; ik weet zeker dat er meer mensen herinneringen aan deze, of zijn omlabeling 'The Mammoth' hebben!

2916968-eyecatcher-98-s.png

Hmm staat mij niets bij, dus moest even een filmpje opzoeken op youtube. Tijdens het kijken kreeg ik nou niet echt een warm gevoel en snap ik jouw enthousiasme van destijds niet helemaal. En 100 euro.. nou :rolleyes:

Deze (of een omlabeling) heb rond 2010 een keer live meegemaakt in de straat. Zat overigens niet in mijn eigen collectie. Wat ik me er nog van herinner is dat het echt een enorme bak was. Vond het uiterlijk echt heel erg imponerend aangezien ik rond die tijd zelf alleen maar 16-20 shots cakes schoot. Kan me wel voorstellen dat deze hierdoor veel verkocht werd. De uitwerkingen zelf vielen echter vies tegen.

Back
Bovenaan