Extreme TI Thunder [Uitloop 2023]

Prima bakje.. kreeg er door een fout 4 voor 60€ anders is de prijs per stuk wel flink

4 cakes voor 60 euro of 4 compounds? Dat laatste zou wel echt heel goedkoop zijn...

4 compounds! er werd een heel karton op de toonbank gezet en dan ga je natuurlijk niet zeggen dat je er maar 1 heb bestelt

Hierbij nog een filmpje van 3 tegelijk

• Haha
Waarderingen: BENZ
4 compounds! er werd een heel karton op de toonbank gezet en dan ga je natuurlijk niet zeggen dat je er maar 1 heb bestelt
Vind je dan ook dat een winkel zijn mond dicht moet houden als iets 50e kost en jij geeft per ongelukt twee briefjes van 50?

Hierbij nog een filmpje van 3 tegelijk
Bedenk wel dat je met jou hebzucht waarschijnlijk 4 andere mensen benadeeld hebt:
1) De winkel
2) 3 personen die hem bij ophalen niet geleverd hebben gekregen.

Maar ik geloof wel in "karma". Waarschijnlijk sta je volgend jaar 6 uur te wachten op jou levering omdat iemand anders die van jou heeft meegenomen.

Bedenk wel dat je met jou hebzucht waarschijnlijk 4 andere mensen benadeeld hebt:
1) De winkel
2) 3 personen die hem bij ophalen niet geleverd hebben gekregen.

Maar ik geloof wel in "karma". Waarschijnlijk sta je volgend jaar 6 uur te wachten op jou levering omdat iemand anders die van jou heeft meegenomen.

Beetje hypocriet, mocht jij 3 extra compounds bij je bestelling krijgen zou je die ook meepakken. We zijn tenslotte gewoon Hollanders. :D

Wat een moraalridders weer hier. Beetje andere loop afzeiken op gemaakte keuzes. Let gewoon lekker op jezelf. Volgende keer dat jij er vier krijgt ipv 1 geef je ze lekker terug. Leef en laat leven

Leuke box. Maar zeker wel minder dan op de demofilmpjes. Zou hem niet weer aanschaffen. Mits ik er 4 voor de prijs van 1 krijg.:bye:

Wat een moraalridders weer hier. Beetje andere loop afzeiken op gemaakte keuzes. Let gewoon lekker op jezelf. Volgende keer dat jij er vier krijgt ipv 1 geef je ze lekker terug. Leef en laat leven

Dit heeft niks met moraalridder te maken maar met goed fatsoen.
Niet om mezelf op de borst te slaan maar ik had in Leewarden ´gratis´ een Transbomber, een Tournament box en nog een andere lompe bak kunnen meenemen die tussen mijn bestelling stonden. Geen moment aan gedacht eigenlijk om dat te doen. Linksom of rechtsom belazer je de boel dan gewoon in mijn ogen.

Back
Bovenaan