Extreme Starburst 288 shots

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn king of bling en raptor princess ingeruild met wat bijbetaling voor deze bak.
Een goede keus zo te zien :p

Wordt niet heel enthousiast van het filmpje....kleine effecten als je ff rekening houdt met hoe ver er is ingezoomd. Tempo leuk, maar denk dat er beter is voor dit geld.

Niet rouwig dat ik deze heb geannuleerd :)

Nog steeds blij mee, zeker voor wat wij betaald hebben. Maar valt mij wel een beetje tegen dat je duidelijk verschil ziet tussen sommige bombettes met hetzelfde effect. Wel vaker gezien bij magnum/broekhoff.

Maar zal alsnog genieten worden!

Ik vind 'm wel dikke prima overkomen hoor. Vooral de 2e compound is lekker rammen. Blij mee!

Wordt niet heel enthousiast van het filmpje....kleine effecten als je ff rekening houdt met hoe ver er is ingezoomd. Tempo leuk, maar denk dat er beter is voor dit geld.

Nou ik kan je vertellen dat dit niet het geval is ! Had hem afgelopen jaar ook en dig is echt wel een hele dikke box die veel aandacht trekt !

Wordt niet heel
enthousiast van het filmpje....kleine effecten als je ff rekening houdt met hoe ver er is ingezoomd. Tempo leuk, maar denk dat er beter is voor dit geld.

Ik snap wel wat je bedoelt, ik vind hem op die video ook iets minder overkomen.

Welliswaar de omlabeling, maar op deze video van Rommetje komt die heel goed over:

Voor mij was dit een van de beter presterende boxen samen met de Mei Tai Taligate. Burst zijn hard en niet perse storend klein dus zeker wel een aanrader voor €200 of eronder.

Wat een geweldige box was dit, topper van de avond. Heerlijk tempo en goede burst, die komt volgend jaar weer op het lijstje.

Zoals ik al in het topic van de Magnum PI heb gezet (ik had deze versie, de Expert doos), ontzettende topper dit! Lekker tempo en rammen met meer dan prima effecten en een goede burst. Echt 'n aanrader en staat ook zeker weer op de lijst!

Oprecht genieten deze bak!
Door de salvos houd deze je aandacht en de burst en effectbreedte is erg goed.

Toen ik hem wilde bestellen was hij al uitverkocht. Dit jaar gelijk bestellen bij de plaatselijke dealer.
Schitterende box. Aardig aan het formaat ook naar wat ik gezien heb.

Het had net niet veel gescheeld of deze had nu al op de lijst met bestelde items gestaan. Dit soort boxen vind ik wel vet, mooi opbouwend tempo en salvo's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan