Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zit zeker wel goed.Ik heb mijn king of bling en raptor princess ingeruild met wat bijbetaling voor deze bak.
Een goede keus zo te zien![]()
Bij zijn is meemakenWordt niet heel enthousiast van het filmpje....kleine effecten als je ff rekening houdt met hoe ver er is ingezoomd. Tempo leuk, maar denk dat er beter is voor dit geld.
Niet rouwig dat ik deze heb geannuleerd![]()
Nou ik kan je vertellen dat dit niet het geval is ! Had hem afgelopen jaar ook en dig is echt wel een hele dikke box die veel aandacht trekt !Wordt niet heel enthousiast van het filmpje....kleine effecten als je ff rekening houdt met hoe ver er is ingezoomd. Tempo leuk, maar denk dat er beter is voor dit geld.
Ik snap wel wat je bedoelt, ik vind hem op die video ook iets minder overkomen.Wordt niet heelenthousiast van het filmpje....kleine effecten als je ff rekening houdt met hoe ver er is ingezoomd. Tempo leuk, maar denk dat er beter is voor dit geld.
Wordt niet heel enthousiast van het filmpje....kleine effecten als je ff rekening houdt met hoe ver er is ingezoomd. Tempo leuk, maar denk dat er beter is voor dit geld.
Oprecht genieten deze bak!
Door de salvos houd deze je aandacht en de burst en effectbreedte is erg goed.