Extreme Spirit [Uitloop]

Deze is wel erg lekker! Broekhoff doet goede zaken qua nieuw vuurwerk. Deze ook nog eens met 50%korting kunnen krijgen, dikke prima!

Dit was echt een fantastische box, misschien wel de topper van de avond. En dat terwijl ik een Osiris, Amazing Fan en Cruel Traction had. Deze kwam ook erg hoog, vrij harde knallen ook. En met 90 euro ook nog eens een koopje.

Laatst bewerkt:
Dit was echt een fantastische box, misschien wel de topper van de avond. En dat terwijl ik een Osiris, Amazing Fan en Cruel Traction had. Dese kwam ook erg hoog, vrij harde knallen ook. En met 90 euro ook nog eens een koopje.

Dit kan ik volledig beamen! Wat een dikke en prachtige box was dit zeg! Mooie, voor vuurwerkbegrippen ronde, grote uitwerkingen op grote hoogte en inderdaad, vrij harde knallen!

Broekhoff is echt goed bezig. Prijs/kwaliteit bij deze box zit echt goed. De 90,- euro die gevraagd worden voor deze box zijn volledig te rechtvaardigen. :) :applause:

De normale verkoopprijs van dit pakket lag afgelopen jaar op 130 euro als ik mij niet vergis.
De voorverkoopprijs lag op 100 euro.

Weet iemand of dit pakket is aangepast sinds afgelopen jaar? Dat wil zeggen de burst verbetert waardoor een kooiverpakking benodigd is? De voorverkoopprijs schijnt nu 15 euro hoger te liggen: 115 euro.

Ik weet niet of ik 15 euro meer wil uitgeven als dit pakket hetzelfde is gebleven. Het zijn dan wel vijf 500 grammers met elk 20 shots, wat uitkomt op 25 gram per schot, maar die prijsverhoging van 15 euro zint mij gewoon niet als er niet daadwerkelijk is gesleuteld aan de burst.

Aan het label is wel gesleuteld zo te zien: een geel afzetlint prijkt nu op de bovenrand van de doos met wat extra's.

Vorig jaar gehad! zeer te spreken over! Echter vorig jaar kunnen kopen voor 89.95 en nu bij de dealer voor 114.95. Voor dit geld laat ik hem toch nog even staan :(

Ik zie hem bij de winkel waar ik hem vorig jaar heb gekocht van 129,95 voor 114,95 staan. Een prijsverhoging van maar liefst 25 euro tegenover vorig jaar. Vorig jaar kreeg je dan wel weer veel waar voor je geld, want qua uitwerking zat hij oo het niveau van top cakeboxen. Gigantische boeketten met hele strakke spreiding. Deze is overigens gekooid.

Toch denk ik dat je voor die 115 euro wat meer waar voor je geld kan vinden bij de concurrent.

Dat betekent niet dat de actieprijs nog steeds 100 euro is he?

Kep hem gezien voor 114,99 dus verschilt per winkel

Ik zie hem bij de winkel waar ik hem vorig jaar heb gekocht van 129,95 voor 114,95 staan. Een prijsverhoging van maar liefst 25 euro tegenover vorig jaar. Vorig jaar kreeg je dan wel weer veel waar voor je geld, want qua uitwerking zat hij oo het niveau van top cakeboxen. Gigantische boeketten met hele strakke spreiding. Deze is overigens gekooid.

Toch denk ik dat je voor die 115 euro wat meer waar voor je geld kan vinden bij de concurrent.

Ze zullen de actiesprijs wel hebben aangepast naar 115 euro. :bonk:
Vorig jaar was dit ding niet gekooid hoor. De burst was ook niet zo heel erg top. De effecten waren wel mooi en groot (dat dan wel weer), maar met een betere burst was de spreiding van de effecten nog beter geweest.

Je bedoelt vast dat versie 2016 gekooid is?

Als de burst op en top is, dan is de prijs van 115 euro wel te doen en dan zou het een nationale best bang for buck topper worden. Maar duurder dan 115 met die beter burst moet deze box niet worden.

Als er niets veranderd is in vergelijking met versie 2015, dan vind ik de prijs van 115 persoonlijk te veel van het goede.

Broekhoff is standaard heel duur hoor Arahon.
Het was een aanbieding toen der tijd (vorig jaar).

Een aanbieding. :bonk:

Volgend jaar wordt de actieprijs zeker 130 euro (wat nu de echte verkoopprijs zou zijn) en de "echte" prijs 150 euro, ja toch? :bonk:

Broekhoff heeft vorig jaar goed uitgepakt met mooie artikelen en prijzen maar als ze de prijzen uit de pan laten stijgen, zullen er weer consumenten komen (voornamelijk freaks) die Broekhoff zullen weren om de prijs.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan